• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen

kollade just på den video ,var fin tycker jag

Nåt jag tycker känns hemskt är när jag sitter där o söker klipp så ofta kommer det upp nåt riktigt hemskt som nån lagt in med michael för jävlas .

• Längtan efter dig

Hej på er!

Är inne i den här tråden då och då, men har inte tid att skriva så mkt eftersom jag har semester... men snart är den slut så jag lär nog bli mer aktiv

Håller med om att det är förjäkligt med all skit som sägs om honom, och än värre att så många tror vartenda ord de läser.

• Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-16 00:37:57 följande:

e=relatedNåt jag tycker känns hemskt är när jag sitter där o söker klipp så ofta kommer det upp nåt riktigt hemskt som nån lagt in med michael för jävlas .
    länken igen
    ">

• beadis

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-16 00:37:57 följande:

e=related Nåt jag tycker känns hemskt är när jag sitter där o söker klipp så ofta kommer det upp nåt riktigt hemskt som nån lagt in med michael för jävlas .
    ja...jag blir oxå jätte ledsen över att se de
  • KikiBoo
    MissLilo skrev 2009-07-15 17:08:22 följande:
    men samtidigt.....aftonbladet är ju bra påd et sättet att det kanske får folk att öppna ögonen och se hans hemska barndom. Får lite förståelse för han. MEn de borde oxå ha skrivit det bra! Expressen skrev inte så serlst tycker jag. MEN med expressen kostade dte inget, med aftonbladet kostade ju tidningen 29 kronor. VEm köper den till om inte fans bara?
    Jojo.. Absolut! Men nu var det inte barndomen utan mer det att fick stå ut med. Anklagelserna, hur poliserna behandlade honom.. Sååååe ..
    AllieF skrev 2009-07-15 18:53:55 följande:
    (OT) Jag vill också se HP. (/OT) HÄR ÄR ÖVERRASKNINGEN! Det var fan inte lätt att få upp den. =) Hoppas den ser lika bra ut där som den gör på min dator.
    ">

" target="_blank">

Får kolla sen när jag kommer hem. Nätet går så j*vla trögt här...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    MissLilo skrev 2009-07-15 22:05:30 följande:
    kanju alltid läsa min blogg. står lite mj där. Haha
    Vad är din blogg adress??
  • MissLilo

Sandra Örebro skrev 2009-07-16 11:11:21 följande:

Vad är din blogg adress??
    ehm....måste tänak till nu relativt nyvaken illa nog, eller kanske bortskämd(två småbarn).

lilomeandmylife.blogg.se
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson