• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Se mitt inlägg #5881

Sandra Örebro skrev 2009-07-15 13:08:09 följande:

Vadå :O ?
  • MissLilo
    Bevabus skrev 2009-07-15 13:14:23 följande:
    Hon är en jättemysig person. Det hon menar med att han var hennes livs största misstag var att hon gifte sig och var med honom av helt och hållet fel själ. Hon var hans vän och ville hans bästa, men hon tog fel beslut helt enkelt och blev för påverkad av honom. Det handlar inte om att hon dissar MJ, det handlar om att hon dissar det dem gjorde.
    TAck för svaret.
    Men tänkte väl att dte var något i den stilen.
    Det kan man förstå.
    Man ska inte vara tillsammans för att man tror att man kan rädda någon.
  • Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-15 13:14:29 följande:
    men jag läste någonstans att det inte är michael själv i filmen utan nån som gestalta han ???
    tror det var i en auktion på tradera ,men ser nu när kolla runt att det ser mer jag ju att det inte är så :) tänkte först köpa den men när jag läste att det inte var han så ville jag inte ,men nu ska absolut köpa den
  • Lucille

Nu är jag alldeles strax färdig med överraskningen. Inte 100% nöjd, men det är jag aldrig. :)

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-15 13:22:15 följande:
    tror det var i en auktion på tradera ,men ser nu när kolla runt att det ser mer jag ju att det inte är så :) tänkte först köpa den men när jag läste att det inte var han så ville jag inte ,men nu ska absolut köpa den
    Det är absolut han! Lite animerat på vissa ställen, men annars är det 100% Mikey. :D
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • reserverad

Vad sa hon ordagrant?

Linelle skrev 2009-07-15 13:09:26 följande:
    Tråkig intervju med Lisa Marie presley i nya nummret av Mama där hon berättar att Jackson va hennes störta misstag ...Jag gillar inte henne , hahaha.
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-15 12:58:12 följande:
    Jag sa till Beverly
    Jaha.. Sorry{#lang_emotions_embarassed}
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-15 13:14:29 följande:
    men jag läste någonstans att det inte är michael själv i filmen utan nån som gestalta han ???
    Nog är det MJ allt   Men inte kaninen, haha..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    AllieF skrev 2009-07-15 13:52:09 följande:
    Nu är jag alldeles strax färdig med överraskningen. Inte 100% nöjd, men det är jag aldrig. :)
    Vaere för suprise?
  • KikiBoo
    MissLilo skrev 2009-07-15 13:07:41 följande:
    orkade inte läsa om hans tiidagare liv, ska göra det i helgen. ORkar nog då... Då kank jag skicka iväg ett kgaomål till dem om jag hittar fel och har synpunkter.
    Jag slutade läsa sid 17 (har jag för mig) i aftonbladets bilaga. Usch.. Ville jue läsa BRA saker. Inte saker att fått stå ut med. Hemskt!
    Expressens var inte lika farlig. Kändes bara som att det var en lustigkurre som skrev.. Hmm!
  • KikiBoo
    Linelle skrev 2009-07-15 13:09:26 följande:
    Tråkig intervju med Lisa Marie presley i nya nummret av Mama där hon berättar att Jackson va hennes störta misstag ...Jag gillar inte henne , hahaha.
    Man kankse skulle köpa Mama.. {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson