• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-16 09:36:05 följande:
    Jojo.. Absolut! Men nu var det inte barndomen utan mer det att fick stå ut med. Anklagelserna, hur poliserna behandlade honom.. Sååååe ..
    Men då kanske vnilgt folk som alltid dömt honom förstår hur illa behandalad han blev och varför han blev beroende av tabetter. Min pappa var förstånig ng att fråga mig personligen. Han fick en LÅÅÅNG förklaring. Sen vet jag itne om han tog till seig det, han är gnaks fåordig. Då kan de säta sig in i situationen om de vill, och ätnnka hur de sjäkva skulel ha regerat.
  • Brooke
    MissLilo skrev 2009-07-16 11:16:11 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-16 11:11:21 följande:
    ehm....måste tänak till nu relativt nyvaken illa nog, eller kanske bortskämd(två småbarn).lilomeandmylife.blogg.se
    hehe.. =) tack =)
    sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
    sandraskandisblogg.blogspot.com/
    Mina två bloggar.. Och där står det ganska Mycket om michael jackson. Speciellt på Kändisbloggen(understa) =) Även min egna blogg(översta)
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-15 23:53:17 följande:
    AllieF - Hur får du in dem där klippen som är rörliga?? :O Jag ville göra en video där man har dessa klipp men jag vet inte hur man ska få dem in på datorn.. Hur gör du?? :O
    Jag andvänder mig av Windows Movie maker. Importerar videor, sen klipper jag där jag vill ha början och slut, drar de till tidslinjen och trixar och fixar tills det är bra. Hoppas du gillade den.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • beadis
    MissLilo skrev 2009-07-16 11:16:11 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-16 11:11:21 följande: ehm....måste tänak till nu relativt nyvaken illa nog, eller kanske bortskämd(två småbarn). lilomeandmylife.blogg.se
    jag ska oxå läsa din blogg senare, hinner inte nu
  • KikiBoo

På väg hem nu. Snart åker vi över Ölandsbron   Åker till Linköping och sover kvar hos min syrra..

Satt o tänkte på MJ och en BooBoo på sex, sju år.. Blidde lite lessen i ögat. Trodde jag "kommt över" hans bortgång.. Tydligen inte   Det var ett tag sen som jag kände mig ledsen..
    I tjugo år.. I tjugo jävla år..  Nääh!!
    Jag har inte visat mina känslor. Hur jag IGENTLIGEN har tagit hand död. Ingen vet. Dom vet att jag vart lite ledsen o så..
    Jag är inte den som visar känslor. Har väl knappt visat några känslor här inne heller. Bara ATT jag sörjer...
    Jag vill inte ha de här " ooooh, lila gumman dååååå"  Eller "äh.. sörja en kändis, ryck upp dig nu"  ..

Men visst.. Jag har tänkt. SKÄRP dig nu. Det är väl inget att sörja. En person du aldrig träffat..
    Men ändå så.. Joo.. Vi har fan träffats   ... Så känns det iaf{#lang_emotions_laughing}

Nääh nu vart det jävligt mkt svammel här..
    Ska snart ta över ratten..Blir första gången som jag kör husbil {#lang_emotions_sealed}

Tjingeling...
    Btw.. Who's bad?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Lucille

Dokumentär som sändes på britisk (?) tv 12-13 juli. *ont i hjärtat*

Michael Jackson's last days: What really happened?

1/5
    ">

2/5
    ">

3/5
    ">

4/5
    ">

5/5
    ">

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

BooBoo, jag bor i Linköping. :D Tycker du ska stanna. hehe Fint väder här iaf. Äntligen. :)

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson