• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

Storyn är baserat på Michael, han har skrivit den och hjälpt till att producerat den =)

• KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-15 12:51:38 följande:
    Storyn är baserat på Michael, han har skrivit den och hjälpt till att producerat den =)
    Jojo det vet jag
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-15 12:53:32 följande:
    Jojo det vet jag
    Jag sa till Beverly
  • Bevabus

haha ja gör det man märker att personen bakom masken har ett heeeelt annat kroppsspråk än MJ

BooBoo skrev 2009-07-15 12:49:26 följande:
    Måste fan titta IGEN
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-15 12:50:58 följande:
    Absolut   Dom jävlarna ska ta reda på fakta innan dom printa nåt..Men ni har läst minnesbilagorna va?
    orkade inte läsa om hans tiidagare liv, ska göra det i helgen. ORkar nog då...
    Då kank jag skicka iväg ett kgaomål till dem om jag hittar fel och har synpunkter.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-15 13:00:23 följande:
    haha ja gör det man märker att personen bakom masken har ett heeeelt annat kroppsspråk än MJ
    Vadå :O ?
  • Linelle

Tråkig intervju med Lisa Marie presley i nya nummret av Mama där hon berättar att Jackson va hennes störta misstag ...Jag gillar inte henne , hahaha.

• MissLilo
    Linelle skrev 2009-07-15 13:09:26 följande:
    Tråkig intervju med Lisa Marie presley i nya nummret av Mama där hon berättar att Jackson va hennes störta misstag ...Jag gillar inte henne , hahaha.
    varför var han hennes störst missatag?
    För att ho inet kunde befria hanfrån hans demoner?
    HOn säger ite varför?
  • Bevabus

Hon är en jättemysig person. Det hon menar med att han var hennes livs största misstag var att hon gifte sig och var med honom av helt och hållet fel själ. Hon var hans vän och ville hans bästa, men hon tog fel beslut helt enkelt och blev för påverkad av honom. Det handlar inte om att hon dissar MJ, det handlar om att hon dissar det dem gjorde.

Linelle skrev 2009-07-15 13:09:26 följande:
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-15 12:13:31 följande:
    Michael själv är med i hela filmen.. Det är bitar från hans liv. Just nu är det då han blir jagad genom en stad han gömmer sig och sen är det tre barn två killar och en tjej som beundrar honom. Det är samma barn som är med i Smooth Criminal.. Vet inte hur jag ska berätta för att inte avslöja för mkt
    men jag läste någonstans att det inte är michael själv i filmen utan nån som gestalta han ???
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson