• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-19 20:09:46 följande:
    Ja eller hur, han har ordnat upp det där. speciellt om han nu trodde att han inte skulle leva tills han blev som du säger.. Oh jag börjar gilla Off the wall mer o mer, älskar rytmen och allt :P riktigt nice :P
    Off the wall är GRYMT bra. Älskar den. Spec låtarna 3, 4, 5 och 8.an .. Självklart är klassikerna 1 och 2 och 7.an oxo super. Alla är bra...
    Men 4.an på HÖGSTA volym. Woaw!! Den har vi haft disco till imorse. Om o om igen

Jaha.. Handla den du skicka om dig? Eller är det en annan novell?
    Men jodå.. Tror nog tjejen som flyttar in o sonen i huset kommer få ihop det
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Sambon har tröttnat på MJ nu. Satte på All the kings men. Sonen säger atthan får ont i öronen. Han vill titta på Moonwalker

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-19 20:55:22 följande:
    Off the wall är GRYMT bra. Älskar den. Spec låtarna 3, 4, 5 och 8.an .. Självklart är klassikerna 1 och 2 och 7.an oxo super. Alla är bra... Men 4.an på HÖGSTA volym. Woaw!! Den har vi haft disco till imorse. Om o om igen Jaha.. Handla den du skicka om dig? Eller är det en annan novell? Men jodå.. Tror nog tjejen som flyttar in o sonen i huset kommer få ihop det
    Har du läst klart eller vad?
    Du får läsa vidare.
    haha
    och nej den handlar inte om mig.. Den kunde ha gjort. Men jag ändra den lite den ska inte heta så som den heter.
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 20:38:32 följande:

btw, jag har inte din msn tror ja :O
    Just ja
    Kan bli lite svårt då.

Inboxar den. Om nån annan vill ha den, hojta så inboxar jag er med.
  • Längtan efter dig
    AllieF skrev 2009-07-19 20:23:51 följande:
    Jag läser för att det kan komma lite sanningar då och då; det gäller att vara källkritisk och att man ifrågasätter allt man läser, då går det oftast rätt bra. :) Vill ju veta vad obduktionsrapporten säger, t.ex, även fast vi förmodligen måste vänta ytterligare två veckor. Vill även veta hur det går med barnen till slut.
    Samma anledning som mig. Undrar just om det kommer behandlas som mord/dråp, om det redan gör det eller om allt är påhitt. Läste nånstans att det inte var sant. Men om det nu visar sig att det skulle vara mord/dråp, så lär den/de skyldiga få det rätt hett om öronen :-s
  • mona83

Jösses vad ni hade hunnit skrivit sen i fredags kväll, min internet kabel pajade i fredags kväll.
    Gissa en som svor igår kväll när det inte ens funkade med en fuling för att få nät, försökte köra över nån annans trådlösa nät. Besatt kallas det .
    Men nu har jag ny sladd .

• Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 20:37:52 följande:

Mm eller hur :/ Dem älskar ju att smutskasta människor, jag såg i en tidning. att dem hade sett hon Heyden från Heroes hade Celluliter på låren. Det stod en kommentar "De får celluliter, se där, alla kan drabbas. Heyden Panettiere, 19. orkar inte ens bry sig om att hon har några gropar i låren, så det borde vi inte heller göra" Jag tänkte för mig själv, eh om inte ni bryr er om hennes celluliter varför skriver ni detta i tidningen?
    Jösses, hur orkar folk bry sig om sånt?
    Det var nästan lite komiskt.
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-19 21:15:06 följande:
    Jösses vad ni hade hunnit skrivit sen i fredags kväll, min internet kabel pajade i fredags kväll.Gissa en som svor igår kväll när det inte ens funkade med en fuling för att få nät, försökte köra över nån annans trådlösa nät. Besatt kallas det . Men nu har jag ny sladd .
    Haha, ja vi är flitiga :p

Älskar din profilbild. Jiiiisses så snygg han är där! *trillar av stolen*
  • mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 21:16:51 följande:
    Haha, ja vi är flitiga :pÄlskar din profilbild. Jiiiisses så snygg han är där! *trillar av stolen*
    För flitiga. Försökte med att läsa ikapp först, men när jag hade läst 200 sidor var det 200 nya. Så gav upp.
    Det var därför jag "lånade" den från den sidan där jag hittade den, men jag kommer inte ihåg vart jag hittade den. Vet iaf att det var nått ställe som man kunde rösta på bilder.
  • mona83

Jag behöver lite smakråd angående tatueringen jag ska göra när jag får råd.

www.discshop.se/shop/ds_poster.php&id=75753&ref=&subsite=posters

Ska jag ha King of pop med eller ska jag bara ha bilden?
    Menar man kan ju ha King of pop med andra snygga bokstäver om man vill det

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson