• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-19 21:28:38 följande:
    Jag behöver lite smakråd angående tatueringen jag ska göra när jag får råd. www.discshop.se/shop/ds_poster.php?lang=se&id...Ska jag ha King of pop med eller ska jag bara ha bilden? Menar man kan ju ha King of pop med andra snygga bokstäver om man vill det
    Vart ska du ha tatueringen? Om jag skulle göra en tatuering skulle jag nog inte ta texten med.. Jag skulle vilja göra en tatuering jag med. Men det är så dyrt och jag vet inte vad jag vill. Nu vill jag nog tatuera något som tillhör Michael bara för att hedra honom. Men vad då? Skulle nästan vilja ha en tatuering på hans ansikte eftersom jag ÄLSKAR hans utseende då han såg ut på 80/90 tal. Men jag vet inte :/
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-19 21:40:59 följande:
    Ja för jag vet inte om jag ska ha texten med alls. Men å andra sidan har jag ingen skrivar att skriva ut bilden med heller. Måste vara sinnessjuk, livrädd för att tatuera mig. Att det ska göra svin ont och att jag ska börja grina eller nått. Ser ju så ont ut när man kollar på alla dessa La, Miami och londom ink
    Jag tror inte det gör så ont faktiskt.. Jag skulle vilja göra något på vaden.. :P eller typ armen :P
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-19 21:40:59 följande:
    Ja för jag vet inte om jag ska ha texten med alls. Men å andra sidan har jag ingen skrivar att skriva ut bilden med heller. Måste vara sinnessjuk, livrädd för att tatuera mig. Att det ska göra svin ont och att jag ska börja grina eller nått. Ser ju så ont ut när man kollar på alla dessa La, Miami och londom ink
    Hur ont det gör beror nog på var du ska ha tatueringen. Kommer nog gå jättebra ska du se
  • Bevabus

Mm sitter och tittar på det själv, och bandar...rätt bra film...

AllieF skrev 2009-07-19 21:33:22 följande:
    Rekommenderar att ni kollar på kanal 5 nu. En annan person som blev väldigt missförtod och som dog tidigt, och även hon hade vårdnadsproblem efter sin bortgång.
  • KikiBoo

Uh! I love miami Ink. Det tittade jag alltid på när jag hade kanaler.. Vill alltid tatuera mig när jag ser det.
    Kan jag föda ungar utan problem så ska jag nog klara av att tatuera mig
    Har alltid vela ha en tatto på överarmen. En pose.. Siluett. O vad vore bättre än en MJ tatto

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Den är redan ute, filmen gjordes ju typ 2007..
    Sandra Örebro skrev 2009-07-19 21:47:12 följande:

Jag har följt henne med, tror du att denna kommer komma ut på Film?? det kanske den gör?
  • KikiBoo

Vad heter filmen/dokumentären? Har sett en film med henne. Kankse är samma {#lang_emotions_undecided}

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson