• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 20:17:03 följande:
    Det knäppa är att jag kan uttrycka mig bättre på engelska när jag skriver detta, än på svenska. Annars brukar det vara precis tvärtom.
    Okej.. Ja så är det ibland för mig oxå.. Men eftersom min engelska är så dålig så undviker jag det. .
    Har ni tänkt på att man kan få två ord av Engelska?
    Engel och Ska
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 20:17:06 följande:

Oki.. ska du ge ut en bok om dig själv??
    Jag vet inte, får se vad det blir i slutänden. Det är helt klart en dröm jag har.
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 20:21:02 följande:

Okej.. Ja så är det ibland för mig oxå.. Men eftersom min engelska är så dålig så undviker jag det. .Har ni tänkt på att man kan få två ord av Engelska? Engel och Ska
    Hehe, ja

Jag brukar aldrig kunna uttrycka mig bra på engelska annars, även fast jag är rätt duktig på att prata och förstå. Låter lite konstigt, men så är det.
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-19 20:10:47 följande:
    Jag känner att jag MÅSTE läsa tidningarna, det är någon kraft som tvingar mig till att göra det. Vill inte läsa allt men jag tvingas till det :'(
    Jag läser för att det kan komma lite sanningar då och då; det gäller att vara källkritisk och att man ifrågasätter allt man läser, då går det oftast rätt bra. :) Vill ju veta vad obduktionsrapporten säger, t.ex, även fast vi förmodligen måste vänta ytterligare två veckor. Vill även veta hur det går med barnen till slut.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 20:23:04 följande:

oki jag håller på å skriva en story nu. Dock inte om mig själv.. FÖr det kan jag nog inte göra.. Om du vill kan du få det jag skriver ?
    Gärna, vore kul att läsa
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 20:09:46 följande:

Ja eller hur, han har ordnat upp det där. speciellt om han nu trodde att han inte skulle leva tills han blev som du säger..
    Det tror jag säkert. Snacket i tidningarna är nog mest om och från pengahungriga typer... jag tror att MJ förutsåg att det skulle bli så och skyddade sina barn från dem på något sätt, som vi kanske inte får veta eftersom tidningarna älskar att hitta på skit.
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-19 20:23:51 följande:
    Jag läser för att det kan komma lite sanningar då och då; det gäller att vara källkritisk och att man ifrågasätter allt man läser, då går det oftast rätt bra. :) Vill ju veta vad obduktionsrapporten säger, t.ex, även fast vi förmodligen måste vänta ytterligare två veckor. Vill även veta hur det går med barnen till slut.
    Ja jag med.. Oftast tror jag inte ett skvatt på vad som står. Men ändå måste jag läsa :(
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 20:33:19 följande:
    Det tror jag säkert. Snacket i tidningarna är nog mest om och från pengahungriga typer... jag tror att MJ förutsåg att det skulle bli så och skyddade sina barn från dem på något sätt, som vi kanske inte får veta eftersom tidningarna älskar att hitta på skit.
    Mm eller hur :/
    Dem älskar ju att smutskasta människor, jag såg i en tidning. att dem hade sett hon Heyden från Heroes hade Celluliter på låren. Det stod en kommentar "De får celluliter, se där, alla kan drabbas. Heyden Panettiere, 19. orkar inte ens bry sig om att hon har några gropar i låren, så det borde vi inte heller göra" Jag tänkte för mig själv, eh om inte ni bryr er om hennes celluliter varför skriver ni detta i tidningen?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson