• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille

Rekommenderar att ni kollar på kanal 5 nu. En annan person som blev väldigt missförtod och som dog tidigt, och även hon hade vårdnadsproblem efter sin bortgång.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-19 21:26:05 följande:
    För flitiga. Försökte med att läsa ikapp först, men när jag hade läst 200 sidor var det 200 nya. Så gav upp.Det var därför jag "lånade" den från den sidan där jag hittade den, men jag kommer inte ihåg vart jag hittade den. Vet iaf att det var nått ställe som man kunde rösta på bilder.
    Jag har också försökt att läsa ikapp från början, är fortfarande på sid. 85, haha
    Så enormt mycket att läsa ikapp!

Har sett den där bilden förr, men minns inte var. Går säkert att hitta nånstans om inte jag sparat den. Han är verkligen kanonläcker!
  • Längtan efter dig
    AllieF skrev 2009-07-19 21:33:22 följande:
    Rekommenderar att ni kollar på kanal 5 nu. En annan person som blev väldigt missförtod och som dog tidigt, och även hon hade vårdnadsproblem efter sin bortgång.
    *slår på tv:n*
  • KikiBoo
    Vem?
    Har inga tv-kanaler
    mona83 skrev 2009-07-19 21:28:38 följande:
    Jag behöver lite smakråd angående tatueringen jag ska göra när jag får råd. www.discshop.se/shop/ds_poster.php?lang=se&id... Ska jag ha King of pop med eller ska jag bara ha bilden? Menar man kan ju ha King of pop med andra snygga bokstäver om man vill det
    Tatuering så skulle jag personligen ta utan texten
    En sån där tatto e jag oxo sugen på att göra.. Har vart de länge nu. Blir nog vanligt med en sån.. But what the heck
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-19 21:28:38 följande:
    Jag behöver lite smakråd angående tatueringen jag ska göra när jag får råd. www.discshop.se/shop/ds_poster.php&id...Ska jag ha King of pop med eller ska jag bara ha bilden? Menar man kan ju ha King of pop med andra snygga bokstäver om man vill det
    Lite stor text tycker jag. Mindre text så ser det snyggare ut och fokus hamnar mer på honom
  • mona83
    Visst fan... Var ju en dokumentär om Anna nicole Smith ikväll....
  • Längtan efter dig
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 21:36:43 följande:
    Lite stor text tycker jag. Mindre text så ser det snyggare ut och fokus hamnar mer på honom
    Om du nu absolut vill ha texten. Personligen så tror jag att jag skulle skippa den.
  • mona83

Ja för jag vet inte om jag ska ha texten med alls.
    Men å andra sidan har jag ingen skrivar att skriva ut bilden med heller.
    Måste vara sinnessjuk, livrädd för att tatuera mig. Att det ska göra svin ont och att jag ska börja grina eller nått.
    Ser ju så ont ut när man kollar på alla dessa La, Miami och londom ink

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson