• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

*kikar in en snabbis*

Har dammsugit stockar. Burit upp sängen till sovrummet.. Ska nu måla foder till vardagsrumsfönstrena..
    Busy lady

I'll be back tonight

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-19 19:43:29 följande:
    Oh... Så det börjar arta sig =) Så då har du inte läst något =(
    Bara första kapitlet..
    Jag ska läsa lite till ikväll
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    Småkottarna skrev 2009-07-19 17:52:44 följande:
    Jag vet att MJ inte ville att vi skulle läsa tidningarna, eftersom 99,9% av det som står däri enligt honom själv var lögner. Så jag vill inte läsa dom, och jag vill inte tro dom. Men, nu finns inte MJ kvar och kan berätta sanningen längre, och man har så många obesvarade frågor att man suger i sig de där jävla löpsedlarna som en tvättsvamp!!
    Jag vet :-/

Men jag tror fortfarande att MASSOR av det tidningarna skriver är ren lögn angående vårdnadsfrågor o.s.v. Tror nog att Michael har ordnat upp det, för han älskade sina barn så enormt mycket. Har svårt att tro något annat, vad än tidningarna säger. Dessutom har han ju sagt i nån intervju med Barbara Walters tror jag, att han inte trodde att han skulle leva tills han blev 40/50 år. Ännu mer anledning att han ordnat upp det för sina barn.
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 20:08:25 följande:
    Jag vet :-/Men jag tror fortfarande att MASSOR av det tidningarna skriver är ren lögn angående vårdnadsfrågor o.s.v. Tror nog att Michael har ordnat upp det, för han älskade sina barn så enormt mycket. Har svårt att tro något annat, vad än tidningarna säger. Dessutom har han ju sagt i nån intervju med Barbara Walters tror jag, att han inte trodde att han skulle leva tills han blev 40/50 år. Ännu mer anledning att han ordnat upp det för sina barn.
    Ja eller hur, han har ordnat upp det där. speciellt om han nu trodde att han inte skulle leva tills han blev som du säger..

Oh jag börjar gilla Off the wall mer o mer, älskar rytmen och allt :P riktigt nice :P
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 18:09:42 följande:

Vad var det om då? :O Nu blev jag nyfiken :O
    Det handlar om mig själv... lite av mina åsikter, mina filosofier, min barndom och framför allt en väldigt stark känsla som jag har burit med mig sedan jag var liten.
  • Längtan efter dig
    Det handlar om mig själv... lite av mina åsikter, mina filosofier, min barndom och framför allt en väldigt stark känsla som jag har burit med mig sedan jag var liten.
    Det knäppa är att jag kan uttrycka mig bättre på engelska när jag skriver detta, än på svenska. Annars brukar det vara precis tvärtom.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson