• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:06:01 följande:
    Jag har skivit om det på min kändisblogg :-O
    Ok!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Michael och alla hans syskon uppfostrades ju som Jehovas vittnen, men MJ lämnade den tron för ett par år sedan. Och efter det har det ju spekulerats om han har varit muslim eller inte.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:05:25 följande:

Asså nu får ni säga att jag är knäpp och inte förstår något. Men vadå Utövar sin tro som Jehovas vittnen? Vad menar dem med de?
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-19 22:08:39 följande:
    Michael och alla hans syskon uppfostrades ju som Jehovas vittnen, men MJ lämnade den tron för ett par år sedan. Och efter det har det ju spekulerats om han har varit muslim eller inte.Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:05:25 följande:
    hum jag tror jag måste läsa på om Jehovas vittne :O
  • KikiBoo

Minns när jag var liten o Jehovas kom o plinga på dörrn...
    Det är väl Jehovas som vägrar ta emot blodtransfusioner o firar inte jul..

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-19 22:09:58 följande:
    Undra vad som kommer hända med MJ barn..
    Jag hoppas på det bästa. att Joe inte kommer i närheten av dessa barn, och att Janet finns där för dem hela tiden. Att hon är en trygghet för dem. För det var ändå henne som dem förtyde sig åt på minnesstunden. Speciellt Paris, och Prince. Om jag ens får se en artikel om att joe har fått all makt med Jackson 3 så går jag ner i graven själv, och Michael kommer ju bli oxtokig och vända och vrida på sig i graven: O
  • KikiBoo

Joe är en hemsk människa. Verksar så respektlös. Tänker bara på sig själv. Tänker bara på pengar verkar de som... Blä på han!

• Bevabus

Det enda jag vet om dem är att de inte firar jul. MJ:s första jul var ju den som Liz Taylor ordnade efter det firade de jul varje år på Neverland

BooBoo skrev 2009-07-19 22:12:52 följande:
    Minns när jag var liten o Jehovas kom o plinga på dörrn...Det är väl Jehovas som vägrar ta emot blodtransfusioner o firar inte jul..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson