• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Hittade detta på en sida:

Diana Ross said she stayed away from Michael Jackson's memorial service because she was "trying to find closure." But one insider claims it was also because she and Michael's mother, Katherine, don't get along. "Katherine resents that Diana became a kind of surrogate mother to Michael," claims a source. "And she's not thrilled that Michael named Diana as the backup guardian of his children." A Jackson rep declined to comment, but Ross' spokesman called the theory "ridiculous. Ms. Ross has deep love for the Jackson family.".

Glömt ifall det diskuterats här {#lang_emotions_embarassed}

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:22:53 följande:

Jaa, tänk att få ha varit vän med honom och henne. Fast om man hade varit Michaels vän så hade väl folk sagt att han hade gett sig på en eftersom jag är 30 år yngre än va han är.Joo en sak jag har tänkt berättat flera gånger. men inte gjort. Jag kom på för en tid sedan men fick upp bilden igen att när jag föddes hade Michael fyllt 30 år. Så i förra året 08, fyllde han femtio och ajg själv fyllde 20 :P Helt coolt ju.. Vi fyllde jämt tillsammans =) Det är häftigt. Och sen fyller han 8 dar före mig :P YEAH!
    Hehe, roligt
    Jag är... få se... 24 år yngre än honom. Visst kom Thriller ut -82, eller var det -83? Finns nog inget samband mellan hans och min födelsedag dock, förutom att det är på sommaren.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-19 22:25:42 följande:
    Hittade detta på en sida:Diana Ross said she stayed away from Michael Jackson's memorial service because she was "trying to find closure." But one insider claims it was also because she and Michael's mother, Katherine, don't get along. "Katherine resents that Diana became a kind of surrogate mother to Michael," claims a source. "And she's not thrilled that Michael named Diana as the backup guardian of his children." A Jackson rep declined to comment, but Ross' spokesman called the theory "ridiculous. Ms. Ross has deep love for the Jackson family.".Glömt ifall det diskuterats här
    Vi har nämt det men inte gått in på det. Jag tkr de va dåligt att hon inte åkte dit. Men förstårligt ändå
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:22:53 följande:

Jaa, tänk att få ha varit vän med honom och henne. Fast om man hade varit Michaels vän så hade väl folk sagt att han hade gett sig på en eftersom jag är 30 år yngre än va han är.Joo en sak jag har tänkt berättat flera gånger. men inte gjort. Jag kom på för en tid sedan men fick upp bilden igen att när jag föddes hade Michael fyllt 30 år. Så i förra året 08, fyllde han femtio och ajg själv fyllde 20 :P Helt coolt ju.. Vi fyllde jämt tillsammans =) Det är häftigt. Och sen fyller han 8 dar före mig :P YEAH!
    Jo, det är sant. Media hade förmodligen hittat på en massa historier precis som de gjort så många gånger. Kan och kommer aldrig begripa mig på sådana hjärtlösa människor... vad sjutton tänkte/tänker de med?
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:28:09 följande:

Vi har nämt det men inte gått in på det. Jag tkr de va dåligt att hon inte åkte dit. Men förstårligt ändå
    Elizabeth Taylor var ju inte där heller. Jag tror helt enkelt att det var för jobbigt för dem. Det skulle jag med känna.
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:28:52 följande:

Thriller kom ut 82 om jag inte minns fel:P Bad kom ut 87.. :P
    Samma år som jag föddes då... Thriller alltså
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson