• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

haha vi skrev exakt samma sak

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:14:17 följande:

Ja det ända jag vet om Jehovas vittne är att dem inte firar jul, 93 var michaels första jul på Neverland med Elisabeth Taylor
  • KikiBoo

Läst förut att en kvinna får t ex inte vistas ensamma med en man. Att de kan leda till nåt sexuellt..
    O jag minns tidningen Vakttornet så väl..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:14:17 följande:

Ja det ända jag vet om Jehovas vittne är att dem inte firar jul, 93 var michaels första jul på Neverland med Elisabeth Taylor
    Åh, det var så underbart att se! Vilken fantastisk vän hon måste ha varit åt Michael (och han åt henne).
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 22:19:17 följande:
    Åh, det var så underbart att se! Vilken fantastisk vän hon måste ha varit åt Michael (och han åt henne).
    Jaa, tänk att få ha varit vän med honom och henne. Fast om man hade varit Michaels vän så hade väl folk sagt att han hade gett sig på en eftersom jag är 30 år yngre än va han är.

Joo en sak jag har tänkt berättat flera gånger. men inte gjort.

Jag kom på för en tid sedan men fick upp bilden igen att när jag föddes hade Michael fyllt 30 år. Så i förra året 08, fyllde han femtio och ajg själv fyllde 20 :P Helt coolt ju.. Vi fyllde jämt tillsammans =) Det är häftigt. Och sen fyller han 8 dar före mig :P YEAH!
  • Bevabus

Jag läser dina tankar, mohahahaha!

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:20:29 följande:

Jaaa du börjar skrämma mig en aning :O
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson