• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-19 21:49:32 följande:
    Uh! I love miami Ink. Det tittade jag alltid på när jag hade kanaler.. Vill alltid tatuera mig när jag ser det.Kan jag föda ungar utan problem så ska jag nog klara av att tatuera mig Har alltid vela ha en tatto på överarmen. En pose.. Siluett. O vad vore bättre än en MJ tatto
    Det är ju så jag ser det oxå, speciellt när jag fött 1 barn med Eda som inte tog och därför valde att föda barn nr 2 med bara lustgasen. överlevde ju
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 22:40:36 följande:
    Jag tycker att Blanket liknar MJ enormt mycket Särskilt ögonen.
    Tkr jag oxå.. Och shet va ljust hår Prince Michael har :O Jisses. Bländar ju.. Nää mina damer nu måste jag gå å sova =( Ska upp 4:45 så kommer in efter klockan 15-16 i morgon =)
    Puss på er.. Skriv inte allt för mkt vah? *ler*
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-07-19 22:44:54 följande:
    Det är ju så jag ser det oxå, speciellt när jag fött 1 barn med Eda som inte tog och därför valde att föda barn nr 2 med bara lustgasen. överlevde ju
    Lustgas is the shit. Hade de båda förlossningarna. Inte så mkt när sonen kom. Värkarna var som min mensvärk så ingen match för mig.
    Men när tösabiten kom. Herrejösses. Då släppte jag inte taget om min gas.
    Man kankse kan få sniffa lustgas när man tatuerar sig
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:46:33 följande:
    Tkr jag oxå.. Och shet va ljust hår Prince Michael har :O Jisses. Bländar ju.. Nää mina damer nu måste jag gå å sova =( Ska upp 4:45 så kommer in efter klockan 15-16 i morgon =) Puss på er.. Skriv inte allt för mkt vah? *ler*
    Godnatt godnatt!
    Vi ska skriva 100 sidor Ärå!
    Ska hoppa in i duschen snart.. Måste oxo upp tidigt. Får besök 10 imorrn bitti
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson