• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Jag var 4 när bad kom ut.. 6 år när jag upptäckte Bad Jävlar inama{#lang_emotions_tongue_out} O inte bara Bad.. Utan även Off the wall och Thriller. Thriller va en av de första videosarn jag såg med MJ. Det gick mkt MJ på MTV när jag var liten.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:32:26 följande:

Vad jag fatta för var de inte på Minnesstunden i Staple Center, men var de inte heller på Cermonin på kyrkogården? forest något
    Visste att de inte var på Staples, men ingen aning om Forest Lawn.

Men jag kan förstå om de inte var där också... Kände lika när min morfar gick bort. Älskade och älskar honom fortfarande så enormt mycket, han var världens bästa morfar. Fick välja om jag ville gå på hans begravning, men jag pallade inte med det. Var alldeles för jobbigt.
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 22:40:36 följande:
    Jag tycker att Blanket liknar MJ enormt mycket Särskilt ögonen.
    det säger min sambo oxo
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 21:43:55 följande:

Vart ska du ha tatueringen? Om jag skulle göra en tatuering skulle jag nog inte ta texten med.. Jag skulle vilja göra en tatuering jag med. Men det är så dyrt och jag vet inte vad jag vill. Nu vill jag nog tatuera något som tillhör Michael bara för att hedra honom. Men vad då? Skulle nästan vilja ha en tatuering på hans ansikte eftersom jag ÄLSKAR hans utseende då han såg ut på 80/90 tal. Men jag vet inte :/
    Jag tänkte ha den på underarmen, heter det va ovanför handleden?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson