• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    AllieF skrev 2009-07-20 01:32:15 följande:
    Haha, urkass film (Miss Cast Away), så den är inte värd att köpa, men jag tycker ändå ni borde se den. Så dålig att den nästan är bra. Bara nästan. :P Tycker MJ borde varit med mer än tre gånger, men det är väll bättre än inget. Han var så söt. De visade några döda kändisar; skådisar som skulle likna de alltså. Det var Elvis, Marilyn Monroe, Charlie Chaplin och någon mer. Det fick mig att tänka på vilka fester eller middagsbjudningar MJ kommer kunna ha i himlen. Vem skulle han passa bäst med, vänskapsmässigt? Han älskar ju Charlie Chaplin, så absolut, Marilyn Monroe är ju en legend på sitt sätt, fd svärfar Elvis, Lady Diana, Anna Nicole Smith säkert, Freddie Mercury, James Brown, Janis Joplin, John Lennon, etc. Jag tror inte han blir ensam där uppe iaf. :D Min största rädsla inför döden är att jag ska bli uttråkad på andra sidan. haha Jag blir så lätt rastlös.
    Han har nog ett enormt fint sällskap däruppe, det är jag säker på
    Hoppas att jag får träffa honom den dagen jag går över på andra sidan... men jag lär ju få stå i kö Fast iofs, tidsuppfattningen är nog lite annorlunda där.
  • Längtan efter dig
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 01:35:13 följande:
    Det döljer sig verkligen en evighet i hans leende. Så smittsamt, vackert men på ett sätt även sorgligt och omtå

Kolla in 1:34... Såååååååååååååååå vacker!!!
  • Längtan efter dig
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 01:35:13 följande:
    Det döljer sig verkligen en evighet i hans leende. Så smittsamt, vackert men på ett sätt även sorgligt och omtå

Kolla in 1:34... Såååååååååååååååå vacker!!!
  • Längtan efter dig

Herrejösses... kan man smälta mer när man ser honom le? Han skulle nog kunna ha fått mig att göra vad han ville bara genom att le sådär härligt

• guild

från inspelningen

">

Längtan efter dig skrev 2009-07-19 23:47:20 följande:
    Captain EoDel 1:
    " target="_blank">

Del 2:
    " target="_blank">

Minns att jag såg den när jag var liten
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • mozzarella

jag tycker väldigt mycket om den här intervjun, det känns som att han har en heöt annan glöd när han förvsrar sig än jag sett tidigare än den här tiden. speciellt i den andra delen när han pratar om hur han bäst ska skydda prince och försvarar sin rätt att bestämma hur han vill se ut och leva.

Första delen:

Andra delen:

• Längtan efter dig
    mozzarella skrev 2009-07-20 07:11:28 följande:
    jag tycker väldigt mycket om den här intervjun, det känns som att han har en heöt annan glöd när han förvsrar sig än jag sett tidigare än den här tiden. speciellt i den andra delen när han pratar om hur han bäst ska skydda prince och försvarar sin rätt att bestämma hur han vill se ut och leva. Första delen:

delen:

Håller med. Han känns avspänd och trygg.
  • mozzarella

någon här som har läst någon av alla otaliga böcker?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson