• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    AllieF skrev 2009-07-20 01:32:15 följande:
    Haha, urkass film (Miss Cast Away), så den är inte värd att köpa, men jag tycker ändå ni borde se den. Så dålig att den nästan är bra. Bara nästan. :P Tycker MJ borde varit med mer än tre gånger, men det är väll bättre än inget. Han var så söt. De visade några döda kändisar; skådisar som skulle likna de alltså. Det var Elvis, Marilyn Monroe, Charlie Chaplin och någon mer. Det fick mig att tänka på vilka fester eller middagsbjudningar MJ kommer kunna ha i himlen. Vem skulle han passa bäst med, vänskapsmässigt? Han älskar ju Charlie Chaplin, så absolut, Marilyn Monroe är ju en legend på sitt sätt, fd svärfar Elvis, Lady Diana, Anna Nicole Smith säkert, Freddie Mercury, James Brown, Janis Joplin, John Lennon, etc. Jag tror inte han blir ensam där uppe iaf. :D Min största rädsla inför döden är att jag ska bli uttråkad på andra sidan. haha Jag blir så lätt rastlös.
    Hahah okeeeeeej. Då vet jag
    Ja Charlie Chapling är kung. Så glad att han oxo gillar han. Har filmer med han är hemma. O en bok. Hade ett arbete om honom i skolan.
    Btw.. Har du sett Men in Balck då?
    O du.. Det blir nog skoj o komma till andra sidan. Få träffa alla. O få träffa all man inte hann träffa. Man har mkt att ta igen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mozzarella skrev 2009-07-20 08:23:19 följande:
    någon här som har läst någon av alla otaliga böcker?
    Nääh men snart så ska jag läsa Moonwallk
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 01:55:40 följande:
    Herrejösses... kan man smälta mer när man ser honom le? Han skulle nog kunna ha fått mig att göra vad han ville bara genom att le sådär härligt
    " target="_blank">

Ja han hade grymt leende
  • mona83
    AllieF skrev 2009-07-20 01:32:15 följande:
    Haha, urkass film (Miss Cast Away), så den är inte värd att köpa, men jag tycker ändå ni borde se den. Så dålig att den nästan är bra. Bara nästan. :P Tycker MJ borde varit med mer än tre gånger, men det är väll bättre än inget. Han var så söt. De visade några döda kändisar; skådisar som skulle likna de alltså. Det var Elvis, Marilyn Monroe, Charlie Chaplin och någon mer. Det fick mig att tänka på vilka fester eller middagsbjudningar MJ kommer kunna ha i himlen. Vem skulle han passa bäst med, vänskapsmässigt? Han älskar ju Charlie Chaplin, så absolut, Marilyn Monroe är ju en legend på sitt sätt, fd svärfar Elvis, Lady Diana, Anna Nicole Smith säkert, Freddie Mercury, James Brown, Janis Joplin, John Lennon, etc. Jag tror inte han blir ensam där uppe iaf. :D Min största rädsla inför döden är att jag ska bli uttråkad på andra sidan. haha Jag blir så lätt rastlös.
    Jösses vad längtade lite till himlen nu, träffa både Freddie Mercury och MJ. Kär i bägge två .
  • Bevabus

Det bästa med den här intervjun är ju att, hur mycket Barbra än hoppar på honom så står han fast vid att det är okej att media vill skriva om han och hans konserter. Men det enda han begär är att få är respekt. Och Barbra snackar som att det är en omöjlighet! BU för henne. Michael kämpade för en bättre värld.

mozzarella skrev 2009-07-20 07:11:28 följande:
    jag tycker väldigt mycket om den här intervjun, det känns som att han har en heöt annan glöd när han förvsrar sig än jag sett tidigare än den här tiden. speciellt i den andra delen när han pratar om hur han bäst ska skydda prince och försvarar sin rätt att bestämma hur han vill se ut och leva. Första delen:

delen:

• Grönsiska
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 22:40:36 följande:
    Jag tycker att Blanket liknar MJ enormt mycket Särskilt ögonen.
    Tycker jag med
  • Bevabus

Janet talks Michael - även om hur hon tycker MJ distanserar sig ifrån sina nära o kära som vill hjälpa honom, men hon nämner inte om vad

• Lucille
    BooBoo skrev 2009-07-20 08:32:57 följande:
    Hahah okeeeeeej. Då vet jag Ja Charlie Chapling är kung. Så glad att han oxo gillar han. Har filmer med han är hemma. O en bok. Hade ett arbete om honom i skolan. Btw.. Har du sett Men in Balck då? O du.. Det blir nog skoj o komma till andra sidan. Få träffa alla. O få träffa all man inte hann träffa. Man har mkt att ta igen
    Jodå, MIB har jag på DVD, och har kollat om och om igen på MJs scen på youtube också. :D
    mona83 skrev 2009-07-20 09:37:28 följande:
    Jösses vad längtade lite till himlen nu, träffa både Freddie Mercury och MJ. Kär i bägge två .
    Me too!
    Bevabus skrev 2009-07-20 11:02:16 följande:
    Det bästa med den här intervjun är ju att, hur mycket Barbra än hoppar på honom så står han fast vid att det är okej att media vill skriva om han och hans konserter. Men det enda han begär är att få är respekt. Och Barbra snackar som att det är en omöjlighet! BU för henne. Michael kämpade för en bättre värld.
    Tyvärr har hon rätt; det går inte att få respekt från media. Det är alldeles för mycket pengar iblandade, och det är oftast pengahungriga som har de jobben.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • KikiBoo

Jag googlar o googlar men hittar inga shyssta svenska sidor med posters. HJÄLP mig
    Den sidan jag bruka beställa ifrån hittar jag inte..
    Heter nåt på posterdreams.. Eller dreamposters.. {#lang_emotions_undecided}

Ska ta lite mera kaffe o kolla på de ni länkat. Får passa på medans ungarna vilar

• KikiBoo
    AllieF skrev 2009-07-20 13:36:27 följande:
    Här har de en hel del (priserna står i SEK) och de har t.o.m. stora väggdekorer. Som denna t.ex. www.allposters.com/-sp/Michael-Jackson-Posters_i5114961_.htm  *slickar sig om läpparna* 
    Har vart in där o tittat... Är den sv alltså? Lät på sambon som att det skulle kolla massa i frakt..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson