• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-20 16:33:11 följande:
    Han var ren ett tag på slutet, har jag hört, och det kan ha varit det som gjorde att kroppen reagerade så starkt; den var inte van längre. Han ville komma i form för konserterna, må bättre och vara mer närvarande, har jag för mig. Tyvärr föll han tillbaks, och det förmodligen pga att läkarna förlorade pengar på en omedicinerad MJ. :(
    Så dåligt, det var säkert dem som gjorde honom beroende igen :(
  • Lucille
    Brooke skrev 2009-07-20 16:35:55 följande:
    Så dåligt, det var säkert dem som gjorde honom beroende igen :(
    Ja, allt handlar om pengar, tyvärr. Det kan korrumpera nästan vem som helst.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 16:41:16 följande:
    Ingen annan som känner som jag? Eller har ni kommit över den fasen?Känner mig ensam om att känna så :-s
    Jag har nog mestadels accepterat att han lämnat oss, och nu när jag hört att han varit någorlunda beredd på att dö ung, och hört om hans smärta så kan jag försöka tänka att han är på en bättre plats. Som det där barnet sa: han är uppe i himlen och dansar. Dessutom brukar jag prata med honom, så han känns inte borta för mig, han känns närmare, trots att jag vet att han inte är i livet som vi är.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Längtan efter dig
    AllieF skrev 2009-07-20 16:44:24 följande:
    Jag har nog mestadels accepterat att han lämnat oss, och nu när jag hört att han varit någorlunda beredd på att dö ung, och hört om hans smärta så kan jag försöka tänka att han är på en bättre plats. Som det där barnet sa: han är uppe i himlen och dansar. Dessutom brukar jag prata med honom, så han känns inte borta för mig, han känns närmare, trots att jag vet att han inte är i livet som vi är.
    Jag kände samma sak ett bra tag, men nu börjar jag bli ledsen igen. Är väldigt ledsen över att jag aldrig hade chansen/hann träffa honom. Skulle vilja ha sagt sååå mycket till honom medans han fortfarande var vid liv.
  • Längtan efter dig
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 16:50:23 följande:
    Jag kände samma sak ett bra tag, men nu börjar jag bli ledsen igen. Är väldigt ledsen över att jag aldrig hade chansen/hann träffa honom. Skulle vilja ha sagt sååå mycket till honom medans han fortfarande var vid liv.
    Och jag skulle veeerkligen velat ha chansen att få gå på en av hans konserter bara för att uppleva det. Usch, vad jag grämer mig över det... fast jag vet att det inte är till någon nytta.
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 16:50:23 följande:
    så känner jag oxå, nu när han dog så visste jag inte att jag skulle reagera så här som jag har gjort. Att vara lite nere och tankspridd :(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson