• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-20 17:59:04 följande:
    Synd att du tror så för det är inte sant...Har följt hennes familj i många år nu och är ett stort fan, de är alla väldigt ödmjuka.
    Jag tror också att hon är väldigt ödmjuk. Tyckte att det hon skrev efter att MJ gick bort var otroligt vackert!
  • KikiBoo

Lisa Maries skiva är grymt skön.. Så ni vet   Underbar att lyssna på en kulen natt, hihi!
    Skivan heter: To Whom I May Concern
    Fick den av min far för 6 år sen. Han är et stort Elvisfan. Dock bara musiken, inte personen Elvis. Knasgubbe

Och ja.. Det går upp o ner här.. Igår o idag kom saknaden. Så nää jag har inte kommit över.
    Tänker fortfarande på då han va i sthlm -92 då jag inte fick åka

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-20 18:32:14 följande:
    Lisa Maries skiva är grymt skön.. Så ni vet   Underbar att lyssna på en kulen natt, hihi!Skivan heter: To Whom I May ConcernFick den av min far för 6 år sen. Han är et stort Elvisfan. Dock bara musiken, inte personen Elvis. Knasgubbe Och ja.. Det går upp o ner här.. Igår o idag kom saknaden. Så nää jag har inte kommit över.Tänker fortfarande på då han va i sthlm -92 då jag inte fick åka
    Åh, ja jag ääälskar hennes röst! Den är så härlig och cool
    Tycker om duetten med henne och hennes pappa, den är fin.

En som känner som jag, nu behöver jag inte känna mig ensam om det. Usch, ja visst är det jobbigt? Lär nog dröja ett tag innan man riktigt kommit över det... kanske får mer ro när obduktionsrapporten har kommit och allt är löst.

Om jag mår som jag gör, undrar då hur hans närmaste mår? Huvva, vill knappt ens tänka på det.
  • Bevabus

Jag tror du kanske menar att hon har en viss sorts attityd? för det har hon ju, hon är rätt tuff

Brooke skrev 2009-07-20 18:06:26 följande:
    Men jag vet inte hur jag ska berätta. Det är inte så jag ser henne. Jag vet inte hur jag ska berätta helt enkelt..
  • Bevabus

Aa jag älskar den grym
    "Idiot" är bäst

BooBoo skrev 2009-07-20 18:32:14 följande:
    Lisa Maries skiva är grymt skön.. Så ni vet   Underbar att lyssna på en kulen natt, hihi!Skivan heter: To Whom I May ConcernFick den av min far för 6 år sen. Han är et stort Elvisfan. Dock bara musiken, inte personen Elvis. Knasgubbe Och ja.. Det går upp o ner här.. Igår o idag kom saknaden. Så nää jag har inte kommit över.Tänker fortfarande på då han va i sthlm -92 då jag inte fick åka
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 18:36:29 följande:
    Åh, ja jag ääälskar hennes röst! Den är så härlig och cool Tycker om duetten med henne och hennes pappa, den är fin.En som känner som jag, nu behöver jag inte känna mig ensam om det. Usch, ja visst är det jobbigt? Lär nog dröja ett tag innan man riktigt kommit över det... kanske får mer ro när obduktionsrapporten har kommit och allt är löst.Om jag mår som jag gör, undrar då hur hans närmaste mår? Huvva, vill knappt ens tänka på det.
    Jag själv då, som trodde jag skulle må bättre av att se Michaels minnesstund. Men Tror ni att det blev bättre? NEJ!
    OHH va jag hatar detta..(om ni vill veta vad som besvärar fråga, håll inga frågor inne)
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 18:36:29 följande:
    Åh, ja jag ääälskar hennes röst! Den är så härlig och cool Tycker om duetten med henne och hennes pappa, den är fin. En som känner som jag, nu behöver jag inte känna mig ensam om det. Usch, ja visst är det jobbigt? Lär nog dröja ett tag innan man riktigt kommit över det... kanske får mer ro när obduktionsrapporten har kommit och allt är löst. Om jag mår som jag gör, undrar då hur hans närmaste mår? Huvva, vill knappt ens tänka på det.
    Mmm den är grym
    Usch.. Dom har det nog inte lätt

Läste i min blogg. April månad. Skrev om MJ då. Blev så glad att jag fick en skiva med honom när jag fyllde år. The Essential. O där jag skrev att drömmen va o se han live. Hintade om att jag ville ha biljetter i födelsedagspresent..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson