• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 16:54:26 följande:
    så känner jag oxå, nu när han dog så visste jag inte att jag skulle reagera så här som jag har gjort. Att vara lite nere och tankspridd :(
    Jag hade verkligen INGEN aning heller! Har mest tyckt att folk varit lite löjliga när de reagerat så starkt på en känd persons död, men nu fattar jag hur det är.
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 17:08:48 följande:
    *kollar* Nummer 8 Augusti 2009.
    Okej, tack
    Hur mkt kostaden den tidningen? Aldrig köpt den förr... är intervjun med L-M bra?
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 17:13:38 följande:
    Okej, tack Hur mkt kostaden den tidningen? Aldrig köpt den förr... är intervjun med L-M bra?
    42 kr inkl moms.
    Jag har bara ströläst den. Och det tkr jag. Dock tkr jag att hon tror hon är den bästa person på jorden =/ Hon tror hon är så snygg i hela världen :/ Vet inte hur jag ska berätta
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 17:18:42 följande:
    42 kr inkl moms. Jag har bara ströläst den. Och det tkr jag. Dock tkr jag att hon tror hon är den bästa person på jorden =/ Hon tror hon är så snygg i hela världen :/ Vet inte hur jag ska berätta
    Okej. Står det mkt om MJ? Är det saker man läst förr eller finns det något nytt?
    Undrar hur länge numret är ute.
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 17:35:47 följande:
    Okej. Står det mkt om MJ? Är det saker man läst förr eller finns det något nytt?Undrar hur länge numret är ute.
    Nej asså det står om HENNE, det står bara lite grann om Michael, LM säger att Michael var ett STORT misstag, det är typ bara dä. Hennes mamma ogillade att hon skulle gifta sig med Jackson, och det gillade L-M och hon följföljde det.
  • Bevabus

Synd att du tror så för det är inte sant...
    Har följt hennes familj i många år nu och är ett stort fan, de är alla väldigt ödmjuka.

Brooke skrev 2009-07-20 17:18:42 följande:
    42 kr inkl moms. Jag har bara ströläst den. Och det tkr jag. Dock tkr jag att hon tror hon är den bästa person på jorden =/ Hon tror hon är så snygg i hela världen :/ Vet inte hur jag ska berätta
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson