• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Jag sa inte att någon hade rätt eller fel det jag sa var att Michael begär något alldeles naturligt och vem är hon att ifrågasätta det då?

AllieF skrev 2009-07-20 12:31:31 följande:
    Tyvärr har hon rätt; det går inte att få respekt från media. Det är alldeles för mycket pengar iblandade, och det är oftast pengahungriga som har de jobben.
    [/citat]
  • Lucille
    Bevabus skrev 2009-07-20 14:23:43 följande:
    Jag sa inte att någon hade rätt eller fel det jag sa var att Michael begär något alldeles naturligt och vem är hon att ifrågasätta det då? Tyvärr har hon rätt; det går inte att få respekt från media. Det är alldeles för mycket pengar iblandade, och det är oftast pengahungriga som har de jobben.[/citat]
    Ibland är det bättre att man vet sanningen, annars blir man lätt besviken. Visst är det normalt att vilja ha respekt och privatliv, men i hans fall var det naivt, tyvärr.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Bevabus

Jag tycker inte det är naivt att hoppas han visste hur verkligheten var, men det skadar inte att framföra en önskan. I vilket fall som helst så spelar det ju ingen roll nu tyvärr...

AllieF skrev 2009-07-20 14:36:27 följande:
    Ibland är det bättre att man vet sanningen, annars blir man lätt besviken. Visst är det normalt att vilja ha respekt och privatliv, men i hans fall var det naivt, tyvärr.
  • Längtan efter dig

Nu är jag sådär knasig igen... "tänk om han lever"... Går väldigt upp och ner för mig nu. Pendlar mellan att vara glad och försöka le och att vara deppig, till att leka med tanken att han lever. Usch, känner mig ledsen

• Lucille
    Bevabus skrev 2009-07-20 14:41:59 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.164566...Tito tror att MJ kunde varit vid liv idag om läkaren hade rint 911 på direkten. Tyvärr så går det ju inte att VETA om det skulle blivit så eller inte...MJ kanske hade avlidit ändå, Anna Nicole Smith fick ju hjälp på direkten men överlevde inte...Usch, det är så jobbigt att sitta och spekulera om saker som KUNDE ha hänt.
    Nja, de kunde varit snabbare med Anna Nicole Smith (kolla wikipedia) också, men det var snabbare än MJs. Tror säkert att chanserna för överlevnad skulle varit högre, men som sagt så kan vi aldrig veta om han skulle dött ändå.
    Bevabus skrev 2009-07-20 14:38:41 följande:
    Jag tycker inte det är naivt att hoppas han visste hur verkligheten var, men det skadar inte att framföra en önskan. I vilket fall som helst så spelar det ju ingen roll nu tyvärr...
    Nej, hoppas får man ju alltid.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke

Heellooo Girls! !NNu har jag kommit hem från jobbet :O Är trött och känner mej riktigt ofräsch :/ Ska duscha sen vid 18 :P hehe. Ska se på beverly Hills på tv400 får se om man sett det eller inte.

Han skulle säkert ha varit i livet om dem hade ringt direkt och skippat göra hjärt och lungräddning. Men det får vi aldrig veta. Idag fick jag de tankar ni alla redan har haft, "Jag kan knappt fatta att han är död"

Jag läste lite i tidningen Mama där Lisa marie Presley är med och det står ju att hon gifte sig med honom 94.
    Det står så här
    "Pappas prinsessa, i sin egen bubbla. Att Lisa Marie i vuxen ålder gifte sig (1994) med superstjärnan Michael Jackson, 50. Ungefär SAMTIDIGT som han kom tillbaka från REHABLITERINGSKLINIKEN för sitt MISSBRUK av SMÄRTSTILLANDE medel samt åtalen" *PUNKT PUNKT PUNKT* Går inte in på vad som står mer.. Vad jag fatta för i denna artikel så HAr han redan varit på rehab och försökt att få bort missbruket ELLER?

• Lucille
    Brooke skrev 2009-07-20 16:28:19 följande:
    Heellooo Girls! !NNu har jag kommit hem från jobbet :O Är trött och känner mej riktigt ofräsch :/ Ska duscha sen vid 18 :P hehe. Ska se på beverly Hills på tv400 får se om man sett det eller inte. Han skulle säkert ha varit i livet om dem hade ringt direkt och skippat göra hjärt och lungräddning. Men det får vi aldrig veta. Idag fick jag de tankar ni alla redan har haft, "Jag kan knappt fatta att han är död" Jag läste lite i tidningen Mama där Lisa marie Presley är med och det står ju att hon gifte sig med honom 94.Det står så här "Pappas prinsessa, i sin egen bubbla. Att Lisa Marie i vuxen ålder gifte sig (1994) med superstjärnan Michael Jackson, 50. Ungefär SAMTIDIGT som han kom tillbaka från REHABLITERINGSKLINIKEN för sitt MISSBRUK av SMÄRTSTILLANDE medel samt åtalen" *PUNKT PUNKT PUNKT* Går inte in på vad som står mer.. Vad jag fatta för i denna artikel så HAr han redan varit på rehab och försökt att få bort missbruket ELLER?
    Han var ren ett tag på slutet, har jag hört, och det kan ha varit det som gjorde att kroppen reagerade så starkt; den var inte van längre. Han ville komma i form för konserterna, må bättre och vara mer närvarande, har jag för mig. Tyvärr föll han tillbaks, och det förmodligen pga att läkarna förlorade pengar på en omedicinerad MJ. :(
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke

Jag läste i Hänt bild att Paris Trotsade sin familj.
    Så här stod det.

Första sidan

"Paris trotsade familjen, Uppfyller pappa Michaels sista vilja"

"Paris bört ihop i Janets famn utmattad av sorg och miljontals tv-tittare fick en klumpi halsen när dotterns smärta gick rakt igenom rutan och in deras hjärtan. Efteråt sa Paris till Michaels vän Mark lester , 51. att familjen först velat hindra henne, men att hon trotsat dem och till slut fått säga sina kärleksord.
    - Pappa hade önskat att jag hade talat till honom där uppe."

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson