• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-20 18:42:12 följande:
    Jag tror du kanske menar att hon har en viss sorts attityd? för det har hon ju, hon är rätt tuff
    Joo det är dä jag menar, TACK.. Hon har en speciell attityd.

Jag sitter och lyssnar på The Road between, jag följer texten och lyssnar på den, och det är ju helt UPPENBART att denna låt handlar om MJ som en person skrev på den länken som du skickade BooBoo Det är ju så uppenbart att det handlar om Michael.
    "The whole album is about Michael Jackson. It really is obvious she was obsessed with him for a loooong time and loved him very much.
    It is sad really. "
    Återkommer med dem andra låtarna du skicka BooBoo =)
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-20 19:06:33 följande:
    Joo det är dä jag menar, TACK.. Hon har en speciell attityd. Jag sitter och lyssnar på The Road between, jag följer texten och lyssnar på den, och det är ju helt UPPENBART att denna låt handlar om MJ som en person skrev på den länken som du skickade BooBoo Det är ju så uppenbart att det handlar om Michael. "The whole album is about Michael Jackson. It really is obvious she was obsessed with him for a loooong time and loved him very much. It is sad really. " Återkommer med dem andra låtarna du skicka BooBoo =)
    Har oxo tänkt många gånger att skivan handlar om MJ. Vissa låtar tänker jag verkligen på MJ. Som Road Between. ..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    MissLilo skrev 2009-07-20 19:00:43 följande:
    men angående has leende och skägg.Jag tycker faktiskt at han såg riktigt sexig ut förra året i skägg. Jag drägglade efter en 50 årig gubbe. HahaMenar man har ju varit småkär i alla år.Men jag skulel lät ha falit för han om jag bara fick träffa han personligen. Och hans leende, ja han är en av de där sällsynta som har ett leende som kommer....eller kom från ögonen. Så vackert! SÅ attraktivt!
    Åh, jag håller med! Han hade en sån utstrålning och var väldigt vacker. Jag har också varit småkär i honom lääänge. Tror att jag har berättat det förr, hade en poster på väggen när jag var liten som jag brukade pussa varje kväll innan jag gick och la mig. Blev inte glad när han gifte sig med LMP Hahaha, vilka minnen.

Skulle förmodligen också ha fallit för honom om jag hade fått äran att vara i samma rum. Herrejösses. Och leendet... kan inte få nog. Och dessa underbara ögon... och hans händer och kropp... *drömmer mig bort*
  • Bevabus

Jag spelade också in

MissLilo skrev 2009-07-20 18:58:17 följande:
    Försesten en fråga, var et bara jag som spelade in?tänkte själv att jag kanske behöver gråat t från hjärtat igen och skrika lite mer av sorg. Då kan den vara bra att ha.
  • Längtan efter dig

Utseendet och utstrålningen är ett plus... men tänk hans personlighet? Han hade nog varit en fantastisk pojkvän/make. Så ödmjuk, omtänksam och kärleksfull.

• Bevabus

Det tror jag med, men samtidigt tror jag också att han hade varit svår att leva i ett förhållande med eftersom han inte lät personer komma honom så nära inpå. Ingen kunde ju förstå honom till 100% för han var så unik.

Längtan efter dig skrev 2009-07-20 19:17:31 följande:
    Utseendet och utstrålningen är ett plus... men tänk hans personlighet? Han hade nog varit en fantastisk pojkvän/make. Så ödmjuk, omtänksam och kärleksfull.
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 18:58:18 följande:
    Usch, jag var i sommarstugan med killen. Har inte någon boxer där, så vi åkte till hans mormor och morfar och tittade... eller, det var väl jag som tittade.Älskade verkligen Brooke Shields tal. Det var så innerligt, hjärtfullt och vackert. Sa mycket om hur han var som person. Hon talade verkligen av hela sitt hjärta.Vad besvärar?
    Ja verkligen.. Älskade hennes tal =) Det var så mäktigt.

I okt, 4 okt för att vara exakt så dog min farfar, och 21 okt hade vi begravning. efter den så fick jag förfrågan av mamma om jag ville vara med på urnsättningen, och jag sa att det var en självklarhet.
    Men jag fick veta att min farbror hade satt stopp för att ha familjen där han ville bara ha min pappa och han själv, han ansåg att vi andra hade fått säga hejdå(vilket inte jag känner) Om man ska gå på en begravningsprocess så ska man väl få vara med på ALLT? men nej det fick inte jag. Och jag mår otroligt dåligt pga detta, jag känner att min farbror har tagit något ifrån mig som betydde så himla mycket för mig, att ta ett sista hejdå till min farfar som jag älskade över allt annat på denna jord. {#lang_emotions_cry}. Jag kan inte berätta detta för mina föräldrar att jag mår dåligt och diverse saker. Jag vill inte ge pappa skuldkänslor eller något..
    Jag trodde Michaels minnesstund skulle hjälpa mig att kunna ta farväl, men dessvärre gick det inte. :'(
  • KikiBoo
    Brooke
    Har du bytt nick på FL Shiiiiiit!!
    Varför heter du inte Sandra längre?
    När du börja skriva om din farfar så fatta jag att det var du..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

haha samma här

BooBoo skrev 2009-07-20 19:28:24 följande:
    BrookeHar du bytt nick på FL Shiiiiiit!!Varför heter du inte Sandra längre?När du börja skriva om din farfar så fatta jag att det var du..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson