• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-20 19:28:24 följande:
    BrookeHar du bytt nick på FL Shiiiiiit!!Varför heter du inte Sandra längre?När du börja skriva om din farfar så fatta jag att det var du..
    haha. Jag ville byta.. Jag ville se hur lång tid det skulle ta för er att upptäcka det :P hehe..
    Hur fatta du att de va jag när jag börja skriva om farfar?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-20 19:34:42 följande:
    haha. Jag ville byta.. Jag ville se hur lång tid det skulle ta för er att upptäcka det :P hehe.. Hur fatta du att de va jag när jag börja skriva om farfar?
    Läst i din blogg
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Jag citerade #6780 ju....
    Fattade alltså inte att det var du som var Sandra förrän du pratade om din farfar, precis som BooBoo sa.

Brooke skrev 2009-07-20 19:36:35 följande:
    samma vadå?? :/
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-20 19:20:51 följande:
    Det tror jag med, men samtidigt tror jag också att han hade varit svår att leva i ett förhållande med eftersom han inte lät personer komma honom så nära inpå. Ingen kunde ju förstå honom till 100% för han var så unik.
    Det tror jag med. Känner igen mig i honom, även fast vi definitivt inte haft samma livsstil. Jag har också vuxit upp med både fysisk och psykisk misshandel. När jag träffade min pojkvän var jag enormt svår att leva med. Öppnade mig inte för någon, litade inte på en enda människa.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson