• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

www.pierretristam.com/images2/i07a/0816-elvis-grave.jpg

Han ligger där bredvid sina föräldrar och sin farmor. Jag har inte hört något om att graven han vandilserats eller så någon gång, de som åker dit har ju stor respekt för Elvis. Jag tror knappast att det är många som betalar inträdet dit bara för att sno saker och förstöra. Så det skulle nog bli samma sak på Neverland.

Brooke skrev 2009-07-21 18:19:41 följande:
    Mm kanske sätta upp lite övervakningskamror. Hur ser elvis  grav ut? Tror jag har sett den men länge sen
  • Bevabus

www.youtube.com/user/MsBizarregirl
    Han ser så självsäker och snygg ut i de där kläderna

Här ser man också hur fäst vid sin pappa Paris var och att hon vart väldigt orolig när han släppte hennes hand. Hon kände sig väl trängd med alla människor där, inte konstigt...

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-21 16:35:35 följande:
    På ett sätt så förstår jag familjen eftersom att MJ var så förkrossad över att Neverland inte kändes heligt längre. Och i en rundtur av huset och gården som jag såg för någon vecka sedan så var hela stället dött ju..Huset var inte lika magiskt längre när alla möbler var borttagna, tåget var inte kvar, karusellerna stod stilla, djuren fanns inte kvar och det lekfulla stället det en gång var såg bara sorgligt ut. Men å andra sidan så har Jermaine många poänger, det är en fridfull plats som säkert skulle komma till liv igen om man öppnade Neverland för befolkningen och lät de besöka MJ:s grav där och huset. De skulle ju kunna sätta igång karusellerna igen och ta tillbaka djuren om de har råd, tycker jag...Om jag fick bestämma så skulle jag begrava MJ under hans älskade träd Så får man ju självklart göra ett slags staket runt som på Elvis grav så att de har någon sorts koll på vad som sker där, som Jermaine sa.
    Vart såg du detta?
  • Bevabus

Åh nu minns jag inte, det var ett klipp på youtube iaf...ska kolla om jag hittar det...

Brooke skrev 2009-07-21 19:59:50 följande:
    Vart såg du detta?
  • Bevabus

Här är videon

Och här var en annan video jag hittade med en rundtur. Programledaren berättar vart saker och ting stod en gång i tiden.
    Del1

Del 2

• Lucille

Såg något om MJ på Hollywood 411, men hittar inte exakt det inslaget på youtube. Hittar lite annat istället.

">

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-21 19:23:35 följande:
    www.pierretristam.com/images2/i07a/0816-elvis...Han ligger där bredvid sina föräldrar och sin farmor. Jag har inte hört något om att graven han vandilserats eller så någon gång, de som åker dit har ju stor respekt för Elvis. Jag tror knappast att det är många som betalar inträdet dit bara för att sno saker och förstöra. Så det skulle nog bli samma sak på Neverland.
    Det är ju dä som Jermaine vill få fram säkert, titta på Elvis. Man har inte hört något att någon har gjort något. Han ligger på sin ranch(right?) Tänk om de skulle lägga MJ på en allmänkyrkogård tror inte du då att den skulle bli förstörd? Där är det ingen som bevaknar. Men om han skulle ligga på sitt Neverland så kan dem sätta upp en kamera..
  • Bevabus

Ja det var ju det jag precis sa

Brooke skrev 2009-07-21 20:10:07 följande:
    Det är ju dä som Jermaine vill få fram säkert, titta på Elvis. Man har inte hört något att någon har gjort något. Han ligger på sin ranch(right?) Tänk om de skulle lägga MJ på en allmänkyrkogård tror inte du då att den skulle bli förstörd? Där är det ingen som bevaknar. Men om han skulle ligga på sitt Neverland så kan dem sätta upp en kamera..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-21 20:21:39 följande:
    Ja det var ju det jag precis sa
    Om dem skulle lägga MIchael på ranchen Neverland så skulle Neverland bli som förut. Visst kanske inte denna glädje som förut. Men Michaels ande skulle vara där, och jag tror säkert att det skulle skramla in mycket pengar..
    Vart ligger Elvis Ranche?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson