• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Vad är det med MJs röst egentligen? Den är så fin.
    Lyssnar på den Heal the world med special message. Kan inte sluta lyssna på den. Av nån anledning tycker jag om att höra MJ prata.

• Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-20 22:38:52 följande:
    Vad är det med MJs röst egentligen? Den är så fin. Lyssnar på den Heal the world med special message. Kan inte sluta lyssna på den. Av nån anledning tycker jag om att höra MJ prata.
    Den är fötrollande, enda ordet jag hittar som stämmer någorlunda.
    Tycker också om att höra honom prata... tänk att ligga med huvudet på hans bröst och höra honom berätta något, samtidigt som han drar fingrarna genom ens hår...
  • Bevabus

Tack Misaki, du gav mig just världens bästa fantasti hihi blir gött att somna till den inatt

Längtan efter dig skrev 2009-07-20 22:51:33 följande:
    Den är fötrollande, enda ordet jag hittar som stämmer någorlunda.Tycker också om att höra honom prata... tänk att ligga med huvudet på hans bröst och höra honom berätta något, samtidigt som han drar fingrarna genom ens hår...
  • Lucille

Usch, jag tänker inte betala media för MJ-skvaller när det var det han ville bli av med. Känns som att betala hans ärkefiender.

Ang. MJs doft så andvände han Black Jeans av Versace har jag läst.
    http://www.fragrancenet.com/black-jeans-fragrance/gianni-versace/mens-fragrances/mf/en_US/00308?gs_gen=m&cur_letter=G

"FRAGRANCE NOTES - natural citrus, rosemary, geranium, musk and vetiver."

Jag brukar prata med diverse personer som gått ur tiden, t.ex. MJ. Ibland kan man få svar, men det är genom hjärtat eller i huvudet. Det är jättesvårt att avgöra vad som är ett riktigt svar, och jag är helt övertygad om att jag själv tänkt fram några svar. :) Men inte alla. Jag har funnit mitt stöd i samtalen med MJ, och har sagt att han får vara gudfar till bebisen/bebisarna i min mage. :) Ibland när jag pratar med honom så känner jag en stark närvaro som gör mig väldigt lugn och glad, ibland spritter det liksom i kroppen. :) 

Jag skulle bli lite besviken om alla slutade prata med mig när jag går bort. Man lever ju, men på ett annat sätt. De lyssnar. :) Skulle inte ni lyssna om ni gick över till andra sidan och någon som älskade er pratade med er?  

Förresten, min frånvaro ikväll kan förklaras med att jag varit och sett Harry Potter på bio. :D Fan så bäst den var. Förra var riktigt kass, tyvärr, men den här kan jag tänka mig se igen. Dock ej på bio då 110kr är rätt mycket pengar... :/

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-20 23:06:05 följande:
    Tack Misaki, du gav mig just världens bästa fantasti hihi blir gött att somna till den inatt
    Åh, det var så lite så
    Glad att jag kan hjälpa någon, haha :p
  • Längtan efter dig
    AllieF skrev 2009-07-20 23:16:20 följande:
    [citat]
    Usch, jag tänker inte betala media för MJ-skvaller när det var det han ville bli av med. Känns som att betala hans ärkefiender. Ang. MJs doft så andvände han Black Jeans av Versace har jag läst.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson