• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Aa tror jag med

Graceland ligger i Memphis

Brooke skrev 2009-07-21 20:30:14 följande:
    Om dem skulle lägga MIchael på ranchen Neverland så skulle Neverland bli som förut. Visst kanske inte denna glädje som förut. Men Michaels ande skulle vara där, och jag tror säkert att det skulle skramla in mycket pengar.. Vart ligger Elvis Ranche?
  • Bevabus

Michael tog ju med sig möblerna när han flyttade...
    Det är ju ingen som i efterhand har bestämt att möblerna ska tas bort.
    Han sålde säkert en del också för det nya huset han flyttade till var inte lika stort.

Brooke skrev 2009-07-21 20:46:45 följande:
    WHAT HAVE THEY DONE WITH NEVERLAND? I am Crying over here, Real tears. Varför har dem tagit bort alla möbler? :'( WHY? varför kunde dem inte låta det vara? Jag sitter för fn och gråter här.. :'( Oj trodde inte detta skulle påverka mig SÅHÄR :'( *gråter*
  • Bevabus

hehe men ta det lugnt nu, alla som flyttar tar med sig sakerna ju, kanske hans familj flyttar tillbaka en del av grejerna sen..men det tror jag inte, hans barn kanske får behålla hans sista hus och de möblerna..

Brooke skrev 2009-07-21 20:51:23 följande:
    :'( Varför lät han dem inte vara kvar.? Guu va ledsen jag är :(
  • KikiBoo
    annametanna skrev 2009-07-21 10:58:49 följande:
    Idag beställde jag en cd med MJ:) den som släpptes -01. varför har ja inte hört den skivan förut för!?
    Vilken skiva då?

Hemma igen. Blev en heldag i Uppsala..
    Skönt att de inte var så många sidor att läsa ikapp
    Ska läsa igenom lite nogare sooon
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Ja, det huset som han bodde i de sista åren av hans liv. Det måste ha varit i det som han dog..
    Men han hade ju flera hus under tiden som han ägde Neverland. Dock så vet jag inte om det här är ett utav dom.

Brooke skrev 2009-07-21 20:59:13 följande:
    Vilket hus va dä? Huset som han dog i? *gråter*
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson