• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Skit3 o hänga sig igår..

Jag ska ta o läsa ett till kapitel nu Sandra   Far o son har åkt iväg. Dotra roar sig själv just nu.. Vill ha lite ro om jag ska läsa

Ja nog vore det coolt att åka till graceland. I like Elvis. Filmerna med Elvis tycker jag dock är lite töntiga, haha

Jag läste btw expressen igår. Där stod det vad MJ hade på sig i kistan. Sen stod de om Paris som satte på han ett halsband, halvt hjärta som ändrar färg efter humör. Hon sa att MJ skulle bli blått för han var så kall (har för mig de stod så..)
    Ni kankse redan länkat detta... Men men

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Haha aa jag tycker också de filmerna är töntiga men vet du vad...det tyckte Elvis själv också haha Han avskydde att ställa upp på det där och ville göra mer allvarliga filmer istället för att sitta bakom på en lastbil fulla med höns och sjunga serenader till tjejer!

Aa den där artikeln är rätt gammal

BooBoo skrev 2009-07-22 08:42:35 följande:
    Skit3 o hänga sig igår..Jag ska ta o läsa ett till kapitel nu Sandra   Far o son har åkt iväg. Dotra roar sig själv just nu.. Vill ha lite ro om jag ska läsa Ja nog vore det coolt att åka till graceland. I like Elvis. Filmerna med Elvis tycker jag dock är lite töntiga, haha Jag läste btw expressen igår. Där stod det vad MJ hade på sig i kistan. Sen stod de om Paris som satte på han ett halsband, halvt hjärta som ändrar färg efter humör. Hon sa att MJ skulle bli blått för han var så kall (har för mig de stod så..)Ni kankse redan länkat detta... Men men
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-22 08:47:26 följande:
    Haha aa jag tycker också de filmerna är töntiga men vet du vad...det tyckte Elvis själv också haha Han avskydde att ställa upp på det där och ville göra mer allvarliga filmer istället för att sitta bakom på en lastbil fulla med höns och sjunga serenader till tjejer! Aa den där artikeln är rätt gammal
    Gammal Oj! Läste tidningen som låg framma hos polaren igår.. Trodde det var dagens. Tokigt
    Ja Elvis i Hawaii-skjorta är inte så hett, hihi
  • Bevabus
    hihi
    BooBoo skrev 2009-07-22 08:51:22 följande:
    Gammal Oj! Läste tidningen som låg framma hos polaren igår.. Trodde det var dagens. Tokigt Ja Elvis i Hawaii-skjorta är inte så hett, hihi
  • noconwood

HÖRRNI!!!!!!!

Har ni läst dagens atonblad p nätet?
    Att MJ antagligen har en son på 25 år, som bor i norge!?!?!?
    Han är tom med på bild under begravningen, han sitter på första raden med MJ´s syskon, inringad på den bilden man får se!!!
    jag höll på o tappa hakan!!

just me
  • Bevabus

Mitt inlägg #6990

annametanna skrev 2009-07-22 09:21:00 följande:
    HÖRRNI!!!!!!!Har ni läst dagens atonblad p nätet?Att MJ antagligen har en son på 25 år, som bor i norge!?!?!?Han är tom med på bild under begravningen, han sitter på första raden med MJ´s syskon, inringad på den bilden man får se!!!jag höll på o tappa hakan!!
  • KikiBoo
    Sandra or should I say Brooke Har läst tre till kapitell.. Gick hett till i parkeringshuset

Ja vad tror ni om Omer?
  • Längtan efter dig
    annametanna skrev 2009-07-22 09:21:00 följande:
    HÖRRNI!!!!!!!Har ni läst dagens atonblad p nätet?Att MJ antagligen har en son på 25 år, som bor i norge!?!?!?Han är tom med på bild under begravningen, han sitter på första raden med MJ´s syskon, inringad på den bilden man får se!!!jag höll på o tappa hakan!!
    Men haha! Från Norge dessutom?
    Jaja... tar det med en stor nypa salt.
  • beadis
    Längtan efter dig skrev 2009-07-22 10:48:42 följande:
    Men haha! Från Norge dessutom? Jaja... tar det med en stor nypa salt.
    Det lär ju visa sig
  • Småkottarna

Jag väljer att tro en norsk medborgare som vet vem Omer är än en billig skvallerblaska som inte har en aning.

Kjære Aftonbladet. Dere kan da ikke både bruke The Sun som kilde og på samme tid fremstå som troverdige??? Dette er årets gurkanyhet! Omer ble kjent i Norge i 10-11 års alder for sin dans og Michael Jackson-imitasjon. Dette ble plukket opp av Michael Jacksons team. MJ var også i Norge og holdt konsert i samme tidsrom. Slik ble de kjent. Og har hatt kontakt siden. NB! NB! Omer er like mye Jacksons sønn som Jacksons chimpanse! Men det selger vel 5 flere aviser!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson