• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    MissLilo skrev 2009-07-21 09:42:40 följande:
    Vissthar du varit p okulta sidanmycket? elelr minnns jag fel?
    En väldigt stark gång. Sen två små.. Så jag kan inte påstå att det är mkt.
    Har vart livrädd.. Börjar bli mer modig nu för de okulta. Om man kan säga så
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • noconwood

Idag beställde jag en cd med MJ:)
    den som släpptes -01.
    varför har ja inte hört den skivan förut för!?

just me
  • Lucille
    MissLilo skrev 2009-07-21 09:10:20 följande:
    Hahah....jag var inte ensam om at kyssa hans poster godnatt varje kväll. Hahainte bar jag som var galen.Hade en mega poster, med han och en panter, precis ovanför sängen som hängde där fram till dess att jag fllyttade hemifrån. ÄVckte verkligen minnen när du sa det, kanske något jag förträngt.
    Samma här. Puss varje natt. =)

Ang spökerier så brukar jag vara noggran med att be mina avlidna att inte visa sig för mig, och jag vill inte höra de, men de är välkommna i mina drömmar och får gärna vara med och förmedla känslor. Ibland dock, när jag känner mod så säger jag högt att de kan få ge mig ett tecken nu om de vill, bara visa att de är där, men det har inte funkat hitills. heh
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

Förresten fick jag Bad (special edition) och Moonwalker på posten idag. :) Väntar dock på mina tradera-vinster. Ska betala för tavlan idag och hoppas den kommer i veckan. Dokumentären 'Never surrender' borde dimpa ner i lådan snart. :)

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Bevabus

Ben

The greatest show on earth

People make the world go round

We've got a good thing going on

Everybody's somebody's fool

My girl

What goes around come around

In our small way

Shoo Be Doo Be Doo Da Day

You can cry on my shoulder

• Bevabus

Ryktet om Jackson 3 kan jag tänka mig är falskt, för det är en sådan rubrik som tidningarna lätt hade kunnat hitta på.

Men att han slog barnen tror jag inte är falskt. La Toya har ju också sagt att det var så, men till skillnad från Michael så sa hon att hon idag uppskattar det pappan gjorde för det formade alla barnen till bättre människor. Han "disciplinerade" dem bara enligt henne...
    Jag är dock glad att MJ stod för det han tyckte och ansåg att man inte alls behövde slå barn för att de skulle bli bra människor, vilket är helt sant.

Brooke skrev 2009-07-21 16:04:39 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...Joe Jackson påstår att han INTE slog Michael
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson