• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Grönsiska
    Brooke skrev 2009-07-20 21:34:52 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.164566...Vet inte om denna har blivit länkad.. "Jacksons bror, läkaren kunde räddat honom"
    Usch! Har också tänkt så, att han kunde levt om läkaren inte varit så oproffsig. En läkare SKA INTE få panik i en sådan situation om det nu var det som hände. Han skulle ringt direkt för sjutton.
  • Grönsiska

Ni skriver så mycket och fort hinner bara läsa och inte skriva så mkt. Dessutom läser jag från sista sidan och bakåt, ber om ursäkt om det gör mina inlägg lite röriga och lite efter...

Godnatt.

• Grönsiska

Spännande att ni skriver om andliga upplevelser. Har också sett en del. Men jag blir så himla rädd efteråt, inte när det händer oftast, men sen. Så jag har "stängt av" för jag orkar inte med att gå runt och oroa mig. Hur mycket jag än tycker om MJ så skulle jag nog bli livrädd om han dök upp i andeform på något sätt hos mig.

• MissLilo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 19:15:00 följande:
    Åh, jag håller med! Han hade en sån utstrålning och var väldigt vacker. Jag har också varit småkär i honom lääänge. Tror att jag har berättat det förr, hade en poster på väggen när jag var liten som jag brukade pussa varje kväll innan jag gick och la mig. Blev inte glad när han gifte sig med LMP Hahaha, vilka minnen.Skulle förmodligen också ha fallit för honom om jag hade fått äran att vara i samma rum. Herrejösses. Och leendet... kan inte få nog. Och dessa underbara ögon... och hans händer och kropp... *drömmer mig bort*
    Hahah....jag var inte ensam om at kyssa hans poster godnatt varje kväll. Haha
    inte bar jag som var galen.

Hade en mega poster, med han och en panter, precis ovanför sängen som hängde där fram till dess att jag fllyttade hemifrån. ÄVckte verkligen minnen när du sa det, kanske något jag förträngt.
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-20 20:21:36 följande:
    Jodå Jag har fått besök av människor som jag inte vill ha besök utav. Vet iinte alls vilka dom var. Barn har hälsat på Bodde i en spöklgh för några år sen. Riktigt läskigt. De där med dofter känner jag igen..
    Tror nog att de flesta va oss är mer lika än bar michael.
    Har också sett, känt och sett spöken.
    Barn, vuxna, en hand på axeln, vinddrag, skuggor somflyger förbi. You name it.
    Jag ahr pratat med dem, äve om ja inte fått ordgranna svar, utan mer smällar och saker som ramlat och sånt.

Var ganska lustigt....jaghade inte varit hemam hos mina föräldar och sovit där på 2 år, endast häslsat på ochh då hade skuggorna ökat och den där dörren alltid stått öppet hur månag gånger man än stängde den. Men så vart karn utvisad, och jag bodde hos dem i väntan på att få ett ja från migration. Nåväl, bodde där i 2 månader. Det försat jag sa när jag kom ditt med en väska.
    "I back. Har ni saknat mig. KOmemr stanna i ett tag nu. Jag har saknat er"
    Sen kramade jag alla andra.
    Alla tittade som om jag vore galen, alla andra var ju rädda för dem. Haha, men fr ör mig fanns de alltid där, var en del av vardagen.

Den natten då min morsa ska upp på morgonen fö henne. hon börjar jobba klockan 4:30. Sitter och äte frukost i mörkret i tvrummet, så utan frörvarning rasar 3 högtalare ner precis samtidigt.
    Morsan sprang in för att se om jag avr vake, höll på att skita på sig.
    SÅ kom hem efter jobbet, tittade på mig ett tag.
    "varfrör sa du det där igår för?"
    "VAdådå? De har ju alltid funnits här. Vissat sig på ett eller anna sätt. gJort sig hörda" HOn tittade på en ett tag till.
    "vet du vad som hände imorse nrä ag satt och åt?"
    "Nej"
    "Trehögtalare föll precis samtidigt på golvet"
    "Jaha, var det därför de låg där i morse"
    Kansk ska lägag till att de låt utsprida över hela vardagsrummet.
    "JAg höll åa tt skita på mig! Inget sånt här har hänt sen du flyttade härifrån"
    Efter te minsn ajg inte så mycket.

En annan gång satt vi och åt, morsannn hade köpte ljussatakr någon vecka innan, vi hade varit upptgan ohc inte setts sen dess. Julstress och allt. Så hon vissade dem på dagennär vi kom ditt, men de var fortfarnade inte invigda.
    Mitt i fikat, hör vi en smäll i vardagsrummmet. ALla fryser fast alla höll ju på att skita p sig, förutom jag som tuggade vidare. INgen ville gå och titta vad det var, hade äväl högtalarna i minnet.
    "Eh, mamma. ljsstaken är trasig"
    hon kommer springadne och några till.
    mycket riktigt ligger den fint på bordet där den låg innan med i flera smådelar.
    Morsan blir rädd eftersom hon vet att jag är mottaglig.

Det sjuka är att jag kan sakna denna lägenhet än idag. Fastän jag låg räd dom nättena iblandm inte vågade duscha med låst dörr för att den då sletts upp.
    Men samtiidgt å fanns de så månag snälla också, som gör att man undrar om dem.

Jag har även också haft en taskig barndom, med mobbning och utanförskap.
    Deprimerad i mpånga år. Döda ögon som syrran sa, och d var jag bar i 10 - 12 års åldern.

HAr försökt förklara för andr att för oss mchael en som hjälpte oss, men ingen förstår. JAg försöker förklara utan att bli föpersonlig. KÄnde man utanförskap, behövde trlst fanns alltid hans ord ochj musik där som tröst.

oj vad långt det vart.
  • KikiBoo

Uh.. På tal om posters.
    -92 d han var i sthlm så var det en GIGANTISK poster på han inne på en mataffär. En poster då han sliter av sig tröjan. Oooooh vad jag ville ha den. Fan att jag inte snodde den

O inatt.. Efter allt prat om att prata med andra sidan. Vet inte om det nu var inbillning. Men utanför sovrumsfönstret så såg jag en skugga gå förbi. Blev inte rädd. Tänkte för mig själv att TITTA nu. Inte krypa under täcket.
    Sen hade jag en dröm.. om MJ. Det har jag inte haft sen jag var tiny.
    Drömde att jag gick upp o tittade ut, kollade om det var nån utanför. Och där på taket satt MJ. Sen satt vi där på taket
    Går man ut från sovrumsfönstret här så kommer man till taket, så ni vet

Nääh nu måste jag fan klä på mig. Svägersan kommer snart. Mot uppsala på möhippa

Ha en bra dag alla!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-21 09:33:13 följande:
    Uh.. På tal om posters. -92 d han var i sthlm så var det en GIGANTISK poster på han inne på en mataffär. En poster då han sliter av sig tröjan. Oooooh vad jag ville ha den. Fan att jag inte snodde den O inatt.. Efter allt prat om att prata med andra sidan. Vet inte om det nu var inbillning. Men utanför sovrumsfönstret så såg jag en skugga gå förbi. Blev inte rädd. Tänkte för mig själv att TITTA nu. Inte krypa under täcket. Sen hade jag en dröm.. om MJ. Det har jag inte haft sen jag var tiny.Drömde att jag gick upp o tittade ut, kollade om det var nån utanför. Och där på taket satt MJ. Sen satt vi där på taket Går man ut från sovrumsfönstret här så kommer man till taket, så ni vet Nääh nu måste jag fan klä på mig. Svägersan kommer snart. Mot uppsala på möhippa Ha en bra dag alla!
    Vissthar du varit p okulta sidanmycket?
    elelr minnns jag fel?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson