• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    Längtan efter dig skrev 2009-07-22 15:32:27 följande:
    Det håller jag med om.När jag var på en festival för ett antal år sedan, blev jag ihopblandad med en spansk skådespelerska (kommer inte riktigt ihåg vad hon hette, Carmen någonting) av ett gäng spanjorer som stod och sålde en massa souvenirer. De gjorde pussljud/gester, jublade, applåderade och skrek varje gång jag gick förbi. Var helt sjukt!
    Slängpussar kanske det heter, glömmer ord idag :p

Just ja, autografer och kramar skulle de ha också. De var helt galna!
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-22 15:32:27 följande:
    Det håller jag med om.När jag var på en festival för ett antal år sedan, blev jag ihopblandad med en spansk skådespelerska (kommer inte riktigt ihåg vad hon hette, Carmen någonting) av ett gäng spanjorer som stod och sålde en massa souvenirer. De gjorde pussljud/gester, jublade, applåderade och skrek varje gång jag gick förbi. Var helt sjukt!
    jaa. Så ta allt med nypa salt..
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-22 15:41:24 följande:
    jaa. Så ta allt med nypa salt..
    Japp, det finns dubbelgångare

Såg en gång en tjej som var KUSLIGT lik mig när jag gick på stan... Till och med lika kläder! Hur vanligt är det?
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-22 15:48:34 följande:
    Japp, det finns dubbelgångare Såg en gång en tjej som var KUSLIGT lik mig när jag gick på stan... Till och med lika kläder! Hur vanligt är det?
    Jag såg min dubbelgångare på Lunarstorm.
    Pappa fråga mig "Vart är den där tagen?" Och jag bara, "eh det är inte jag"
    Pappa tkr jg är lik men tjejen som är lik mig sa att hon inte tkr hon är lik.. Men hon har ju inte träffat mig...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson