• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-22 15:57:57 följande:
    Du får skriva till mig på Msn, minns inte va du heter.. Har för mig att jag addade dig
    Okej, är inte inloggad där just nu men loggar nog in snart.
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-22 15:53:38 följande:
    Jag såg min dubbelgångare på Lunarstorm. Pappa fråga mig "Vart är den där tagen?" Och jag bara, "eh det är inte jag"Pappa tkr jg är lik men tjejen som är lik mig sa att hon inte tkr hon är lik.. Men hon har ju inte träffat mig...
    Hehe, näe det är svårt att säga hur någon ser ut om man inte träffat dem. Vissa människor är lik sig på foton, andra kan vara väldigt olik sig själv.
  • Lucille

Jag vill varken avvisa sonryktet eller helt tro på det. Om jag var kändis, precis i början av min solokarriär i ett konservativt USA så skulle jag också tigit om ett barn som blev till genom ett one-night stand.

Självklart skulle han inte stå med i testamentet; MJ var inte så dum, han visste att det skulle bli offentligt. Dessutom fick väll inte Prince, Paris och Blanket några pengar heller? Allt gick till Kathrine för att hon skulle dela de lika. Är Omer hans son så lär han få en del, men på så sätt kan det hållas hemligt. 

Dessutom så hade väll Omer en familj, och MJ ville kanske inte förstöra det. Han visste ju att han inte skulle kunna vara samma närvarande pappa som den han kom att växa upp med. 

Statistiken säger att var åttonde barn (har jag för mig) har 'fel' pappa; de tror att någon är deras pappa som inte är det. 

De har vissa likheter i leende, öron, rytmen, liiiite lika röst (om ni lyssnat på Omers låt) och han var absolut yngre än 10-11 när de träffades första gången. Kolla bilderna som visas i början av hans uppträdande.  

Jag tror på möjligheten. Och jag hoppas att det stämmer.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Längtan efter dig
    AllieF skrev 2009-07-22 17:04:31 följande:
    Jag vill varken avvisa sonryktet eller helt tro på det. Om jag var kändis, precis i början av min solokarriär i ett konservativt USA så skulle jag också tigit om ett barn som blev till genom ett one-night stand. Självklart skulle han inte stå med i testamentet; MJ var inte så dum, han visste att det skulle bli offentligt. Dessutom fick väll inte Prince, Paris och Blanket några pengar heller? Allt gick till Kathrine för att hon skulle dela de lika. Är Omer hans son så lär han få en del, men på så sätt kan det hållas hemligt. Dessutom så hade väll Omer en familj, och MJ ville kanske inte förstöra det. Han visste ju att han inte skulle kunna vara samma närvarande pappa som den han kom att växa upp med. Statistiken säger att var åttonde barn (har jag för mig) har 'fel' pappa; de tror att någon är deras pappa som inte är det. De har vissa likheter i leende, öron, rytmen, liiiite lika röst (om ni lyssnat på Omers låt) och han var absolut yngre än 10-11 när de träffades första gången. Kolla bilderna som visas i början av hans uppträdande.  Jag tror på möjligheten. Och jag hoppas att det stämmer.
    Tiden får utvisa.

Egentligen förstår jag inte varför det är så himla viktigt för folk att veta...
    Om han nu är MJ:s son, så ville kanske MJ skydda honom från allmänheten?
  • noconwood
    Bevabus skrev 2009-07-22 09:22:19 följande:
    Mitt inlägg #6990
    Hahaha, ja blev helt till mej så ja kolla inte om någon hade skrivit det ;)
    just me
  • Lucille
    Längtan efter dig skrev 2009-07-22 17:13:08 följande:
    Tiden får utvisa.Egentligen förstår jag inte varför det är så himla viktigt för folk att veta... Om han nu är MJ:s son, så ville kanske MJ skydda honom från allmänheten?
    Jo, det är väll det han vill, men nu är ju katten ur säcken redan. Jag hoppas bara för att det betyder att MJs gener går vidare och visst är det en skjuts för hans karriär. Jag vill inte ha en 'ny MJ', det är omöjligt, men ändå vetskapen att han lever vidare, och speciellt i en man som har samma passion som honom...
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille
    Brooke skrev 2009-07-22 18:38:16 följande:
    Ingen kan bli MJ, det finns ingen mer Michael.. Det finns bara 1 Michael Jackson
    Nej, precis det jag säger. Men generna går vidare, och det känns bra på något sätt. För mig känns det bra att jag väntar barn som för mina gener vidare, även om barnet inte får mina (få) talanger. :) Jag lever vidare genom mitt barn iaf. Detsamma med folk man bryr sig om. Då är han inte helt död...
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson