AllieF skrev 2009-07-22 17:04:31 följande:
Jag vill varken avvisa sonryktet eller helt tro på det. Om jag var kändis, precis i början av min solokarriär i ett konservativt USA så skulle jag också tigit om ett barn som blev till genom ett one-night stand. Självklart skulle han inte stå med i testamentet; MJ var inte så dum, han visste att det skulle bli offentligt. Dessutom fick väll inte Prince, Paris och Blanket några pengar heller? Allt gick till Kathrine för att hon skulle dela de lika. Är Omer hans son så lär han få en del, men på så sätt kan det hållas hemligt. Dessutom så hade väll Omer en familj, och MJ ville kanske inte förstöra det. Han visste ju att han inte skulle kunna vara samma närvarande pappa som den han kom att växa upp med. Statistiken säger att var åttonde barn (har jag för mig) har 'fel' pappa; de tror att någon är deras pappa som inte är det. De har vissa likheter i leende, öron, rytmen, liiiite lika röst (om ni lyssnat på Omers låt) och han var absolut yngre än 10-11 när de träffades första gången. Kolla bilderna som visas i början av hans uppträdande. Jag tror på möjligheten. Och jag hoppas att det stämmer.
Tiden får utvisa.
Egentligen förstår jag inte varför det är så himla viktigt för folk att veta...
Om han nu är MJ:s son, så ville kanske MJ skydda honom från allmänheten?