• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-25 13:38:08 följande:
    jag läste i boken om michael darkest hour att de flesta av de som kommer med info om michael fått betalt för att yttra sig om han ,och som de sa att om man vid varje ytrande skriver hur mycket de fått betalt för att säga det  så kan man kanske skapa sig en uppfattning om vad som är sant eller inte  och jag håller med .
    Jo de har dem säkert fått. Och det tkr jag inte om ..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-25 13:51:07 följande:
    klicka på Buy och skriv in dina uppgifter kanske??
    Gjort det!! Hittar inte kassan
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-24 20:25:16 följande:
    jag köpte denna box nyss med michaels live konserter och intvjuer bra pris blir ca 700 kr ,sådana har gått för 1600 kr på tradera www.dvdsetshop.com/products/Michael-Jackson-U...
    Help me{#lang_emotions_embarassed} Har klickat på Buy now. Sen då?  Hittar fan inte kassan...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • MissLilo
    Brooke skrev 2009-07-25 12:44:44 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article5559845.aben artikel om Jacksons Näsa... Uppenbarligen har ett vittne sett Michael jacksons kropp på obduktionsbordet, och säger att hans näsa var borta..
    Att de ens orkar hitta på en massa historier...
  • Längtan efter dig

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-25 13:38:08 följande:

jag läste i boken om michael darkest hour att de flesta av de som kommer med info om michael fått betalt för att yttra sig om han ,och som de sa att om man vid varje ytrande skriver hur mycket de fått betalt för att säga det  så kan man kanske skapa sig en uppfattning om vad som är sant eller inte  och jag håller med .
    Håller också med. Det är skrämmande hur mycket giriga människor det finns. Helt ofattbart. Vad tänker de med? Ingen som helst förmåga att sätta sig in i hur det kändes för MJ. Att folk fortsätter efter hans död är bara... jag hittar faktiskt inte ord. Helsjukt! Bortom mitt förstånd.
  • Längtan efter dig
    guild skrev 2009-07-25 13:27:33 följande:
    jag vet ingen som kan bli så dissekerad, som MJ.Av alla dessa, nu  levande eller avlidna stjärnor i Hollywood, som säkert gjort både det ena och det andra, skrivs det inget om, på det sätt som det skrivs om MJ.Finns inte en stjärna i Hollywood med egna tänder till ex.Alltid är det nåt "vittne" som sett något, eller nån gammal anställd som "avslöjar" nåt.. Såna rubruker ger jag inte mycket för.Frågan är om han ens hade kunnat sjunga utan näsa. vet att Barbara Streisand inte gör nån näsop. för hon är rädd att rösten förändras.barbra-archives.com/bjs_library/stories/nose_...så den rubriken tror jag inte ett smack på...att den var skadad, ja..men inte två hål och en burk med lösnäsor
    Haha, nej. De som påstår sig sett något, tidigare anställda och vittnen brukar vara ren och skär lögn. Det är enkelt att skriva en artikel, bara att ta upp papper och penna och låta fantasin flöda. Sedan sälja till diverse skvallertidningar som printar precis vad som helst och få en summa pengar för det. Tyvärr tror jag att det ofta fungerar så.

Har aldrig fattat varför pengar betyder så sjukt mycket för folk att de skiter i folks känslor och kliver över lik. Människor (inte ens värda att skriva människor, man skäms ju) som gjort sådana saker mot MJ är indirekt mördare. De har helt klart bidragit till hans död enligt mig.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson