• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-01 20:27:38 följande:
    den här filmen menar jag...såg du inte länken tjejen skickade eller har du sett den innan, det finns 9

Nej den har jag inte sett ännu.. Men ska göra det i morgon när jag kommer hem från Halkan :P
  • BabyFly
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 19:54:05 följande:
    Men ingenting va klockrent. När jag själv tittade på bilden så såg jag inte ens att de va Michael först. Men sen efter ett tag så såg jag de.t. SLäpp det nu!
    Ha - ursäkta? "Släpp det nu" nu ska du inte vara sånn lille vän, Jag gjorde dig en tjänst o sa till dig att bilden var av det dåliga slaget - då du påpekade bilden om o om igen om att "ni bara måste se den bilden med han från Ensam Hemma o MJ - den är KLOCKREN" osv. Klart som fan jag undrar vad det klockrena du såg i bilden var! Nu får du ta o ge dig. Det är okej att ha fel, så du vet..
    Don't fly baby, please don't fly..
  • beadis
    annametanna skrev 2009-07-01 20:29:47 följande:
    usch, ja börja grina nu när ja titade ju... varför skulle han gå å dö för... FAN.. På nåt sätt så hoppas man att det är ett sjukt jävla skämt...
    jag vet, jag tänker precis likadant, helvete, varför fick han inte leva
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:34:11 följande:

Nej den har jag inte sett ännu.. Men ska göra det i morgon när jag kommer hem från Halkan :P
  • Bam
    Kamme skrev 2009-07-01 20:35:06 följande:
    herregud....
    Håller med dig.
    Jag dansar aldrig nykter!
  • Brooke
    BabyFly skrev 2009-07-01 20:50:12 följande:
    Ha - ursäkta? "Släpp det nu" nu ska du inte vara sånn lille vän, Jag gjorde dig en tjänst o sa till dig att bilden var av det dåliga slaget - då du påpekade bilden om o om igen om att "ni bara måste se den bilden med han från Ensam Hemma o MJ - den är KLOCKREN" osv. Klart som fan jag undrar vad det klockrena du såg i bilden var! Nu får du ta o ge dig. Det är okej att ha fel, så du vet..
    Men herregud, jag använde fel ord och skriver fort. URSÄKTA Mej.. Ingenting är klockren, tycker att den va lite taskig men samtidigt så var det en "rolig" bild om jag nu får uttrycka mig så.. ORka
  • Kamme

Sandra Örebro skrev 2009-07-01 21:05:33 följande:

Men herregud, jag använde fel ord och skriver fort. URSÄKTA Mej.. Ingenting är klockren, tycker att den va lite taskig men samtidigt så var det en "rolig" bild om jag nu får uttrycka mig så.. ORka
    bilden är ett direkt hån mot mj, bara så att du är medveten om det... du som verkar vara michael jacksons absolut största fan - åtminstonde sedan i fredags...
  • Klarisen

oj ni är väl informerade om MJ.s liv
    hänger inte med, det senaste var att hans mamma har fått tillfällig vårdnad om MJ.s barn och då frågar man sig var är barnens mamma?
    ja det har jag ingen aning om!!
    hmmmm

jag lyssnade på honom under mellanstadiet och högstadiet meen har inte läst och sett filmer nu alls...

• BabyFly
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 21:05:33 följande:
    Riiight.. vi säger så, o du var ett fan på hans sida sa du?
    Och ja, jag orkar - för rätt ska vara rätt ;)
    Don't fly baby, please don't fly..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson