• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-01 19:55:18 följande:

www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art... Här berättas det om Joe Jackson, hur han slog och hade en hård diciplin på barnen.. Äre någon som vet om den här intervjun finns på Youtube då Michael berättar om sin far?
    det måste väl vara den intervjun som en tjej länkade om i den andra tråden...9 avsnitt
  • Brooke

www.aftonbladet.se/nyheter/article5457993.ab
    Alltså, det jag INTE FÖRSTÅR med Michaels mamma är varför hon fortsätter stanna hos Joe, när hon slog och gjorde annat med barnen när de va små.
    Lixom Joe tog en tändsticka och brännde deras fötter, han skrämde Michael när han insåg att Michael hade glömt fönstret uppe, då kröp han in med en mask och skrämde slag på Michael. Och han drömde mardrömar om detta.
    Visst det kanske inte är så lätt att gå ifrån någon man har fått 9 ungar med och varit gifta i ex antal år. Men ändå, jag tkr verkligen synd om Michael. För han fick aldrig uppleva att vara ett barn, det enda han fick göra under sin barndom va att JOBBA JOBBA JOBBA och åter JOBBA..
    Hans pappa såg till att de övade i timtal.. Jag lider verkligen med Michael. Man kan ju hoppas att han inte gör något mot barnen så Michael måste vrida och vända sig i graven... :'(

• Brooke

droppen 1 skrev 2009-07-01 16:34:14 följande:

vilken människa !!!saknar honom
    Oj vad man blev rörd av det där talet :O WOW
    Han passa verkligen i smink, det är inte många kändisar som gör det :O Och WOW va snygg han va då :P
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-01 20:01:32 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 19:55:18 följande:
    det måste väl vara den intervjun som en tjej länkade om i den andra tråden...9 avsnitt
    Vilken då? :/ Jag minns inte att jag titta på en sådan intervju med honom och Operah, bara när han gjorde Moonwalk för henne och sen det där med Den där "syre"sängen.. :/
  • Brooke

Jag gillar verkligen Michaels klädstil och klädsmak.

Speciellt med Svarta byxor, hans skor som han brukar ha, Det vita linnet och sen en shorta som är helt öppen och får "sväva" fritt. :P I like that

• Brooke
    vinterlärka skrev 2009-07-01 17:21:54 följande:
    Glöm inte dokumentären ikväll, 22.15 på ettan! Kommer själv glömma den, har superdåligt minne.
    Jag har satt ett alarm :P
  • Brooke

Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:17:27 följande:

Jag gillar verkligen Michaels klädstil och klädsmak.

med Svarta byxor, hans skor som han brukar ha, Det vita linnet och sen en shorta som är helt öppen och får "sväva" fritt. :P I like that
    BTW en sak jag glömde skriva, Äre någon som vet i vilken video han sitter vid ett piano och spelar?

(Om jag inte gav rätt länk innan)
  • Brooke

Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:20:29 följande:

Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:17:27 följande:
    BTW en sak jag glömde skriva, Äre någon som vet i vilken video han sitter vid ett piano och spelar?

En sak till vid 1:06 äre en annan låt jag skulle vilja se.. Men vet inte va den heter =(
  • beadis

den här filmen menar jag...såg du inte länken tjejen skickade eller har du sett den innan, det finns 9 avsnitt

• noconwood
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:20:29 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:17:27 följande: BTW en sak jag glömde skriva, Äre någon som vet i vilken video han sitter vid ett piano och spelar?
    " target="_blank">

usch, ja börja grina nu när ja titade ju...
    varför skulle han gå å dö för... FAN..
    På nåt sätt så hoppas man att det är ett sjukt jävla skämt...
    just me
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson