• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 22:37:48 följande:
    Nääh jag vill inte heller se en död människa
    Jag har varken sett min farfar eller morfar..
    Kolla denna länk

• Bevabus

Aa jag vet glömde det bara tillfälligt när jag satt och grät..

Neelah skrev 2009-06-30 22:33:53 följande:
    Syrgastanken används för att hjälpa brännskadade att läka och Michael la sig i den i samband med att "The Michael Jackson Burn Center" öppnades. Michael donerade pengar till denna vårdavdelning för brännskadade efter att själv ha brännskadats under en reklaminspelning för Pepsi. Han la sig i maskinen för att visa att det inte var farligt eller otäckt.
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:03:31 följande:

NÅGON Som har sett den artikeln om att fansen ska få se Michaels Kropp en sista gång i rampljuset på fredag? www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art... Och sen kommer en cermoni för familjen privat?
    jo, jag läste om det...
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 22:57:16 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:03:31 följande:
    jo, jag läste om det...
    Men du har inte sett detta

• beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:09:48 följande:

Check it out :P
    är det den du har satt ihop?
    den var jättefin, härliga bilder, mest tyckte jag om den bilden på 4:30...den svart-vita
  • Kamme

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:33:27 följande:

KOLLA Detta och skriv vad ni tkr :P I WANT TO KNOW WHAT YOU THINK
    Enkel, nothing special egentligen... En låt med en massa bilder till, lite text då och då som kändes okej till en början men som kanske mest kändes lite konstigt efter ett tag när det inte längre kändes riktat till tittaren utan mer som personliga meddelanden till MJ, as we all know is dead...

Personally, tycker jag... vill du göra en schysst tributefilm så kan du blanda bilder med klipp, t.ex de där han leker med barnen, blir iputtad, klipp från när han dansar och gör "fina saker" som VI kopplar ihop honom med, inte något som har med pedofil-tramset att göra osv, fina klipp och bra musik... Sen, även om låten är bra, såklart, så skulle jag valt en annan, ovanligare låt... den där används säkert i minst 99% av alla filmer folk gjort åt han...
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 23:03:36 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:09:48 följande:
    är det den du har satt ihop?den var jättefin, härliga bilder, mest tyckte jag om den bilden på 4:30...den svart-vita
    ja jag har satt ihop den själv :P
  • black dawn raise

michael jackson var brorsans idol så han har jag hört till leda yngre dar.. men han var ju musikalisk och en riktig entertainer, och han har en hel del bra låtar
    skulle de visa begravningen i sverige så skulle jag kolla.. att se döda människor stör mig inte.. är så van från jobbet så det är inga problem.

och hur folk kan bli så fanatiska så att de tar självmord nu det e sjukt.

njuter av att vara trebarns-mamma
  • Brooke
    Kamme skrev 2009-06-30 23:07:38 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:33:27 följande:
    Enkel, nothing special egentligen... En låt med en massa bilder till, lite text då och då som kändes okej till en början men som kanske mest kändes lite konstigt efter ett tag när det inte längre kändes riktat till tittaren utan mer som personliga meddelanden till MJ, as we all know is dead...Personally, tycker jag... vill du göra en schysst tributefilm så kan du blanda bilder med klipp, t.ex de där han leker med barnen, blir iputtad, klipp från när han dansar och gör "fina saker" som VI kopplar ihop honom med, inte något som har med pedofil-tramset att göra osv, fina klipp och bra musik... Sen, även om låten är bra, såklart, så skulle jag valt en annan, ovanligare låt... den där används säkert i minst 99% av alla filmer folk gjort åt han...
    MEn ursäkta mej MR som kan allt om alla saker. Men detta är min första film jag gjorde. Och jag ville göra denna film som en första. Jag har ingen aning om hur jag ska få tag i klipp som finns på Youtube redan, så kunnig är jag faktiskt inte. Jag ville kolla ifall jag kunde Windows Movie makers.. Och det kunde jag.. THAT'S it.. Detta är något JAG HAR SKAPAT och jag är STOLT över det. Så ta inte det ifrån mig är du snäll. Men det har du tyvärr redan gjort och dessutom sårat mina känslor. TACK ska du ha..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson