• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bam
    droppen 1 skrev 2009-07-01 22:13:31 följande:
    att du orkar....
    Ursäkta?
    Jag dansar aldrig nykter!
  • Bevabus

äsch sluta va otrevlig. som folk sörjer i den här tråden är inte ett skit jämfört med folk som tar livet av sig bara för att han är död.

Bam skrev 2009-07-01 22:16:33 följande:
    Ja, men sättet vissa "sörjer" på här i tråden får en att undra över deras mentala hälsa.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-01 22:13:44 följande:
    varför skrev du det till mig? jag vet ju det redan...Sandra Örebro skrev 2009-07-01 21:45:51 följande:
    Vare inte du som skrev och fråga vart Mamman är? :/ hmm kanske inte
  • Bevabus

näe du citerade nog lite fel, jag svarade till den personen tror jag, men nån annanstans
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 22:20:55 följande:

Vare inte du som skrev och fråga vart Mamman är? :/ hmm kanske inte
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-01 22:16:56 följande:
    åh va hemskt, dokumentären börjar med larmsamtalet
    Hade nästan tyckt att de skulle tat det SIST :/ Och vilken ljus röst han hade redan som barn :O Men när han sjunger tkr jag han har en liten mörkare än när han pratar :O
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-01 22:21:29 följande:
    näe du citerade nog lite fel, jag svarade till den personen tror jag, men nån annanstans Sandra Örebro skrev 2009-07-01 22:20:55 följande:
    aha.. sorry...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-01 22:17:32 följande:
    äsch sluta va otrevlig. som folk sörjer i den här tråden är inte ett skit jämfört med folk som tar livet av sig bara för att han är död.
    Håller med, och sen gråter och tar livet av sig för att han är död. Livet går vidare.

Den där "Blame on the boogie" Har inte någon mer gjort den låten? Det är väl Jackson 5 som är orginalet? Men han "Nu vet jag inte va han heter" den ung kille gjorde det.. Ska kolla om jag kan hitta hans namn
  • Bevabus

Men jösses, de slösar ju bort halva dokumentären på att visa Boogie-videon. Jag vill se intervjuerfrån 80-90-talet!!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson