• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

Jay-Kid tror jag det är, han va på Fame Factory och körde den låten.. Blame it on the boogie..

• Bevabus

aa jag har för mig det
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 22:27:55 följande:

Jay-Kid tror jag det är, han va på Fame Factory och körde den låten.. Blame it on the boogie..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-01 22:27:06 följande:
    Men jösses, de slösar ju bort halva dokumentären på att visa Boogie-videon. Jag vill se intervjuerfrån 80-90-talet!!
    Mm jag med.. Vill se saker med Bubbles om han nu får vara med i detta.. Jag hoppas han va så söt närhan va mindre.. :P
  • Brooke

Jag gillar Michaels uttal till Thriller.. Han sätter lixom ihop T & H
    Och ojojoj.. Älskar hans utseende :P

• Bevabus

Han sjunger liksom "Thrillääää" I love it

Sandra Örebro skrev 2009-07-01 22:29:37 följande:

Jag gillar Michaels uttal till Thriller.. Han sätter lixom ihop T & HOch ojojoj.. Älskar hans utseende :P
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-01 22:30:24 följande:
    Han sjunger liksom "Thrillääää" I love itSandra Örebro skrev 2009-07-01 22:29:37 följande:
    Mm eller hur =) Han sjunger inte thriller som vi säger på engelska.. :P
    Ohh han är sååå snygg :PP Älskar hans utseende :P OMG
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-01 22:30:24 följande:
    Han sjunger liksom "Thrillääää" I love itSandra Örebro skrev 2009-07-01 22:29:37 följande:
    Ohh i den där då "trappan" åker ner.. Va HETER den videon? Jag läste de nyss men det läste jag inte..
    Och black or White är ju FÖR bra .. Och shit va SNygg han är.. Han va ju snyggast i Bad och i Black or white :P
  • Brooke

I earth Song är han oxå snygg :PHar den som alarm signal och sen Bad som ringsignal när någon ringer :P

• Bevabus

Smmoth criminal

Aa tycker jag med

Sandra Örebro skrev 2009-07-01 22:32:50 följande:

Ohh i den där då "trappan" åker ner.. Va HETER den videon? Jag läste de nyss men det läste jag inte.. Och black or White är ju FÖR bra .. Och shit va SNygg han är.. Han va ju snyggast i Bad och i Black or white :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson