• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Man kan ju vara ett fan även fast man inte läser varenda artikel jag tror alla har sitt personliga sätt att gilla Michael på

Klarisen skrev 2009-07-01 21:24:13 följande:
    oj ni är väl informerade om MJ.s liv hänger inte med, det senaste var att hans mamma har fått tillfällig vårdnad om MJ.s barn och då frågar man sig var är barnens mamma?ja det har jag ingen aning om!!hmmmmjag lyssnade på honom under mellanstadiet och högstadiet meen har inte läst och sett filmer nu alls...
  • Brooke
    Kamme skrev 2009-07-01 21:20:57 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 21:05:33 följande:
    bilden är ett direkt hån mot mj, bara så att du är medveten om det... du som verkar vara michael jacksons absolut största fan - åtminstonde sedan i fredags...
    Men förlåt mej att jag ens uttryckte mej om bilden. Ska inte upprepas. Ursäkta.. Ska hålla tyst.
  • Brooke
    Kamme skrev 2009-07-01 21:20:57 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 21:05:33 följande:
    bilden är ett direkt hån mot mj, bara så att du är medveten om det... du som verkar vara michael jacksons absolut största fan - åtminstonde sedan i fredags...
    Kan ju säga så här, HAR ALLTID gillat Michael.. MEn har inte lyssnat så mkt på honom tidigare. Har kollat på videor och liknande på Youtube lite då å då.. That's itTänker inte uttrycka mig nå mer...
  • Brooke
    BabyFly skrev 2009-07-01 21:24:36 följande:
    Riiight.. vi säger så, o du var ett fan på hans sida sa du?Och ja, jag orkar - för rätt ska vara rätt ;)
    Hur många gånger ska jag säga deta?SORRY!
    Jag uttryckte mej fel.. ALla kan uttrycka sig fel det har du säkert oxå gjort.. SÅ sluta hacka på mig nån jädra gång..
  • Brooke

Nu har jag tagit bort den jädra bilden från min BLOGG: NÖJDA nu tkr jag att vi snackar om annat och inte mitt MISSTAG!!!

• beadis

Låt det vara nu, låt oss koncentrera oss på det som tråden handlar om, vi är chockade och ledsna över hans bortgång

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-01 21:25:53 följande:
    Man kan ju vara ett fan även fast man inte läser varenda artikel jag tror alla har sitt personliga sätt att gilla Michael på
    Barnens mamma Debbie Rowe vill inte ha barnen i sina liv.. Har läst någonstans att inte ens hon är barnens mamma utan någon annan :/
  • vinterlärka

Nu kommer jag in och påminner om dokumentären igen Är förvånad över att jag själv kommer ihåg det!

• Grönsiska
    levandecharader skrev 2009-06-30 21:49:35 följande:
    Ni får ursäkta, jag vill inte trampa nån på tårna men jag undrar bara efter jag läst lite här i tråden: Var ni så här "besatta" av MJ när han levde också? Satt och kolla på klipp, lyssnade på musiken hela tiden? Såg honom i era drömmar osv?
    Ja under tonåren och som ung vuxen fast då var det bilder, video och fanclubs. Åkte och såg honom under History tour i Prag, London och Göteborg. Som vuxen har jag inte varit "besatt" utan bara intresserad i den mån att jag läst om honom när han figurerat i pressen och tittat på TV när de visat någon dokumentär. Sen har jag även skickat någon krya på dig hälsning mm under årens lopp när situationen varit sådan. Har ju liksom vetat att han fanns där ute i världen och att jag kunnat plocka fram en CD och lyssna. Känner mig inte "besatt" nu heller när han är borta har bara lite svårt att fatta att det blev så här, känns snopet och tragiskt.
  • Bam

Men ärligt, har ni inget bättre för er än att "sörja" en människa ni inte känner?

Jag dansar aldrig nykter!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson