• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

black dawn raise skrev 2009-06-30 23:09:18 följande:

michael jackson var brorsans idol så han har jag hört till leda yngre dar.. men han var ju musikalisk och en riktig entertainer, och han har en hel del bra låtarskulle de visa begravningen i sverige så skulle jag kolla.. att se döda människor stör mig inte.. är så van från jobbet så det är inga problem.och hur folk kan bli så fanatiska så att de tar självmord nu det e sjukt.
    Det är ju inte ens säkert om han tog självmord. Det finns inga antydningar på det..
  • Kamme

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 23:10:37 följande:

MEn ursäkta mej MR som kan allt om alla saker. Men detta är min första film jag gjorde. Och jag ville göra denna film som en första. Jag har ingen aning om hur jag ska få tag i klipp som finns på Youtube redan, så kunnig är jag faktiskt inte. Jag ville kolla ifall jag kunde Windows Movie makers.. Och det kunde jag.. THAT'S it.. Detta är något JAG HAR SKAPAT och jag är STOLT över det. Så ta inte det ifrån mig är du snäll. Men det har du tyvärr redan gjort och dessutom sårat mina känslor. TACK ska du ha..
    frågade du inte nyss efter vad vi tyckte...? "I WANT TO KNOW WHAT YOU THINK"
    försökte snarare ge dig lite konstruktiv kritik blandat med min personliga åsikt...

Så...
    För det första, lägger du upp en film offentligt bör du räkna med att den kan kritiseras.
    För det andra, ber du folk att säga vad dom tycker - räkna med att dom gör det också.
    För det tredje, på ett internetforum är man fri att säga vad man tycker såvida det inte strider emot några regler, räkna med skilda åsikter.
  • Bevabus

Men du ville ju veta vad vi tyckte och han sa vad han tyckte..

MEn ursäkta mej MR som kan allt om alla saker. Men detta är min första film jag gjorde. Och jag ville göra denna film som en första. Jag har ingen aning om hur jag ska få tag i klipp som finns på Youtube redan, så kunnig är jag faktiskt inte. Jag ville kolla ifall jag kunde Windows Movie makers.. Och det kunde jag.. THAT'S it.. Detta är något JAG HAR SKAPAT och jag är STOLT över det. Så ta inte det ifrån mig är du snäll. Men det har du tyvärr redan gjort och dessutom sårat mina känslor. TACK ska du ha..
  • black dawn raise
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 23:12:04 följande:
    black dawn raise skrev 2009-06-30 23:09:18 följande: Det är ju inte ens säkert om han tog självmord. Det finns inga antydningar på det..
    nej jag pratar inte om mj.. utan om hans fanatiska fans
    njuter av att vara trebarns-mamma
  • Brooke
    Kamme skrev 2009-06-30 23:15:19 följande:
    frågade du inte nyss efter vad vi tyckte...? "I WANT TO KNOW WHAT YOU THINK"försökte snarare ge dig lite konstruktiv kritik blandat med min personliga åsikt... Så... För det första, lägger du upp en film offentligt bör du räkna med att den kan kritiseras.För det andra, ber du folk att säga vad dom tycker - räkna med att dom gör det också.För det tredje, på ett internetforum är man fri att säga vad man tycker såvida det inte strider emot några regler, räkna med skilda åsikter.
    Joo men nu är denna VIDEO personligen till MJ och det trodde jag att du hade förstått. När du titta på den..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-06-30 23:17:05 följande:
    Men du ville ju veta vad vi tyckte och han sa vad han tyckte..Sandra Örebro skrev 2009-06-30 23:10:37 följande:
    Jo men denna VIDEO va ju PERSONLIGEN TIll Michael och jag trodde alla hade förstått det. När de såg videon.. Men tydligen inte..
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-06-30 22:21:15 följande:
    Nu brast det för mig. Alla lögner som spreds om honom och sättet hans pappa har betett sig de senaste dagarna, plus att hans offentliga begravning snart kommer att hållas blev för mycket för mig.. Sitter här och gråter nu alltså fy fan för hur folk behandlade honom!! Jag har alltid tyckt att historierna om honom har varit underliga men bestämt mig för att inte tro på dom helt förrän jag får höra sanningen från Michael själv. Något jag visste aldrig skulle se. Men åh va förbannad jag blir nu. Bara en sån sak som jag läste i Expressen nyss. Något som ska föreställa en sann artikel om hans liv står det felaktiga saker i. Som bilden där Michal ligger i en "syrgastank". Han sa ju själv att det där var en rolig sak han la sig i som användes för att bota nån sjukdom. Vet inte om det var cancer eller nåt. Han ville bara pröva hur det var att ligga i den. Nu har jag äntligen insett att han är död. Har nästan känt mig känslokall de senaste dagarna som inte har gråtit. Allt har bara byggts upp
    Där har jag varit nu de senaste två dagarna, fattar inte varför jag har gråtit flera gånger, jag kände ju inte honom, men jag tror att jag har kommit underfund med vad det är...självklart, jag har älskat hans musik alltid, men jag tror att det största skälet till varför jag tar hans död SÅ HÄR hårt, är för att kände FÖR honom, allt han gick igenom, jag själv (som jag skrev) har levt ett mkt tufft liv, svår barndom och uppväxt med mkt bagage med mig, misshandel, mobbning, blivit sexuellt utnyttjad som barn m.m....DÄRFÖR känner jag SÅ starkt för honom, han levde ett mkt hårt liv och hade säkert MÅNGA jobbiga stunder som han gick igenom i sin ensamhet, för ensam var han, det sa han tom själv i ngn intervju.....ursäkta mitt svammel...är det ngn som förstår vad jag menar eller kan känna likadant?
  • Brooke

black dawn raise skrev 2009-06-30 23:20:32 följande:

nej jag pratar inte om mj.. utan om hans fanatiska fans
    Aha.. joo det är ju lite överdrivet att de har tagit livet av sig.. Det är ju bättre att leva vidare och göra så att hans MUSIK lever vidare.. Undrar hur gamla dessa perosner va?
  • Bevabus

Jora jag förstod, men Kamme sa mkt annat som var bra kritik att ta in också. Bara det jag menade
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 23:24:17 följande:

Jo men denna VIDEO va ju PERSONLIGEN TIll Michael och jag trodde alla hade förstått det. När de såg videon.. Men tydligen inte..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson