• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • BabyFly
    BooBoo skrev 2009-07-01 12:27:31 följande:
    Precis. Som jag skrev tidigare så tyckte jag de va en taskig bild För de var väl snack om att M skulle ha förgripit sig på Culkin oxo om jag inte minns helt fel..
    Ja, precis.. =/
    Don't fly baby, please don't fly..
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-01 11:29:46 följande:
    Aa det blir det säkert, det är nog många som inser då att han är död. Det jag hoppas dock är att tidningarna inte visar en stoooor bild på framsidan med döda Michael dagen därpå.. Det är inget jag vill se! Begravningen räcker för min del. Jag vill inte se en död människa på det viset.
    det gör de säkert
  • beadis
    Muneca skrev 2009-07-01 11:49:23 följande:
    Blir så trött på all girighet som kommit fram efter hans död.. har människor ingen respekt? För att inte tala om hans pappa Michael har det bättre nu.. det sägs att Gud hämtar sina änglar tidigt i livet för jorden är ett helvete i sig.
    Det var vacker sagt
    och jag blir oxå helt tokig när jag ser hans pappa skratta och babbla om sina framtidsplaner med musiken...FAN människa sörj din son
  • BabyFly
    BabyFly skrev 2009-07-01 12:00:44 följande:
    Orkar inte bläddra tillbaka en massa, minns inte vilken sida länken (till bloggen) var på - Men Sandra Örebro: Bilden med Macaulay Culkin o MJ i fönstret är nog inte en så bra bild, nej .. Så du vet - Och jag skulle absolut inte påstå att den är klockren. Den ska syftas på att Culkin är rädd för MJ (o då dom påstådda pedofelirykten) eller hur man säger.
    Sandra Örebro: Och vill passa på att fråga medans jag minns: ..Men jag är väldigt nyfiken på hur du tolkade bilden? Vad var det klockrena du uppfattade?
    Don't fly baby, please don't fly..
  • Bevabus

Helt underbart tal, hans humor blandat med ärlighet och ord ifrån hjärtat. Jag har aldrig sett detta. Det får mig bara att gilla honom ännu mera

BooBoo skrev 2009-07-01 10:41:46 följande:

• vinterlärka

Glöm inte dokumentären ikväll, 22.15 på ettan! Kommer själv glömma den, har superdåligt minne.

• beadis

när ska det börja kännas lite bättre?
    om vi nu känner så här, hur känner inte då hans familj?

• Brooke
    BabyFly skrev 2009-07-01 16:20:49 följande:
    Sandra Örebro: Och vill passa på att fråga medans jag minns: ..Men jag är väldigt nyfiken på hur du tolkade bilden? Vad var det klockrena du uppfattade?
    Men ingenting va klockrent. När jag själv tittade på bilden så såg jag inte ens att de va Michael först. Men sen efter ett tag så såg jag de.t. SLäpp det nu!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson