• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

det här är väl inte den dokumentären som vi pratde om tidigare idag...är det ngn ny

finns flera delar

• Bevabus

Det där är Michaels uppföljar-dokumentär till den som Martin Baashir gjorde. Men är du säker på att alla klipp finns där? Jag såg den där för ett par dagar sen och då var de resterande klippen borttagna :/ synd, för det är en väldigt bra dokumentär

snart3barnsmamma skrev 2009-07-01 23:33:16 följande:
    det här är väl inte den dokumentären som vi pratde om tidigare idag...är det ngn nyfinns flera

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-01 23:37:51 följande:
    Det där är Michaels uppföljar-dokumentär till den som Martin Baashir gjorde. Men är du säker på att alla klipp finns där? Jag såg den där för ett par dagar sen och då var de resterande klippen borttagna :/ synd, för det är en väldigt bra dokumentär
    kollade inte så noga..men ngr var det TROR jag
  • beadis

beverly

jag hittade 8 delar som jag inte sett innan

• beadis

vad är detta...han sjunger en sång jag aldrig hört innan

• KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:22:09 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:20:29 följande: En sak till vid 1:06 äre en annan låt jag skulle vilja se.. Men vet inte va den heter =(

Dokumentären var lite si o så. Allt de där har man jue sett hundra gånger om.
    Nåja. Det var trevligt att se det igen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-01 23:42:35 följande:
    vad är detta...han sjunger en sång jag aldrig hört innan

det fanns iaf tre delar till den

sen hittade jag denna från PRIME time 1995 flera delar oxå

• KikiBoo

Just fan. Skulle läsa aftonbladet idag. Såklart poppa bilden upp på MJ då han ligger där. AFTONBLADET!!
    Sen när jag går in på Youtube, på startsida, så rekomenderar dom olika videosar. Dels då han ligger död. Bilden jagar mig..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson