• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

aha du menade det. jo då håller jag med dig. hon ska ju ha försökt försvara barnen så mkt som möjligt när de var små, hon ville väl skydda sin make från pressen. vete tusan varför...han kanske har förändrats och hon ser det. men det tvivlar jag ju starkt på :/

snart3barnsmamma skrev 2009-07-02 20:34:21 följande:
    hon satt o höll med MJ pappa om att Michael inte blev slagen...i den dokumentären som jag länkade om sist
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-02 20:34:29 följande:

ett fan slänger sig över M
    jadu, jag hade inte tackat nej till det
  • KikiBoo

Bräderna shakar på äldre dar Love this song! Love the moves!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Jag älskar när han pratar om Bubbles, hur han kunde använda toaletten själv och alltid var artig när han åt middag vid bordet med sked och gaffel haha jag kan verkligen se det framför mig, va sött!

• KikiBoo

en av mina favolåtar med bröderna.

Här e videon för er som inte sett den

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke

Jag tkr de va bra tal där Michael sa att Dansen är något man gör från hjärtat. Och när man räknar att man tänker för mkt när man dansar. Det är dä alla gör fel när de dansar.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson