• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5459970.ab
    Droskan som ska föra Michael till sin sista vila.
    Nu har dem ändrat sig nu ska det inte vara någon cermoni för fansen på Neverland(vilket jag tkr är bättre än att de ska vara med på själva begravningen)
    Begravningen ägs rum på tisdag. Är det inte bättre att ha en cermoni för fansen och sen PRIVAT för familjen, det är väl för Familjen som ska få sista farvälet?
    Suck säger ajg.. :(Stackars Michael

• beadis
    Muneca skrev 2009-07-02 14:01:25 följande:
    Nu har jag filmat min son när han sitter i sittern och kollar på ABC me Jackson five och tjuter av förtjusning...

min lille diggar med MJ
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-02 13:55:45 följande:
    Det kunde lika gärna vart jag som skrev de där Han har vart min idol sen jag föddes (hihi) Det var musiken o movsen som jag fasna för. Sen när man sett intervjuer o konserer med han så.. gaaaaah! Lovley! Uppträdde alltid hemma för syrran. Började alltid med In the closet. Don't know why .. Var hem till päronen igår. Hittade bara på ETT michael band. Ett vet jag syrran förstörde. Mitt framför ögonen på mig. Så hus i helvetet här oxo. Dumma snorunge. Filmer som Moonwalker och Ghost har man jue sett hundratals gånger. Likaså konserer. Tyvärr hade jag ingen vhs som liten. Men vad gjorde de om jag fick köpa Visst han var underlig. Men såg inge negativt med de. Vem är inte lite underlig Han var Michael. Klippet har jag sett. Men de var ett tag sen Och jag hoppas verkligen att det INTE blir en glaskista. Lite trist att bara för han dog så blev helt plötsligt ALLA värsta fansen o går o köper ALLT med han. Eller trist o trist är det väl inte.. Men ja.. Äh.. Känns bara lite. Nu vart de massa svammel här. Ska ta o svalka av mig nu. Ska bara avsluta med en underbar låt med han

ja, det är jättefin!

Jag rekommenderar fortfarande spotify till er, där har man ALLA hans låtar, från Jackson 5 till den sista skivan Helt underbart, jag har låtit den gå från början idag...bara njutit
  • beadis
    blommanigbg skrev 2009-07-02 14:01:53 följande:

Älskar den här...
    Ja, och hans berömda "tjut" LOVE IT!!!!
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-02 16:15:34 följande:

www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5459970... Droskan som ska föra Michael till sin sista vila. Nu har dem ändrat sig nu ska det inte vara någon cermoni för fansen på Neverland(vilket jag tkr är bättre än att de ska vara med på själva begravningen) Begravningen ägs rum på tisdag. Är det inte bättre att ha en cermoni för fansen och sen PRIVAT för familjen, det är väl för Familjen som ska få sista farvälet? Suck säger ajg.. :(Stackars Michael
    Tycker det känns hemskt att Michael inte ska få begravas på Neverland, där han säkert ville, han älskade ju det stället
  • Bevabus

Det där var droskan som KANSKE ska föra honom till sista vilan. Pressen bara gissar nu.
    Och det har ju hela tiden varit så att själva begravningen ska vara stängd för familj och öppen för minnescermonin. Inge konstigt tycker jag...klart hans nära o kära ska få sin tid att ta farväl ensamma..Men jag förstod inte hur dem menade att de skulle ha nu?
    Sandra Örebro skrev 2009-07-02 16:15:34 följande:

www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5459970...Droskan som ska föra Michael till sin sista vila. Nu har dem ändrat sig nu ska det inte vara någon cermoni för fansen på Neverland(vilket jag tkr är bättre än att de ska vara med på själva begravningen) Begravningen ägs rum på tisdag. Är det inte bättre att ha en cermoni för fansen och sen PRIVAT för familjen, det är väl för Familjen som ska få sista farvälet? Suck säger ajg.. :(Stackars Michael
  • droppen 1

tack alla för alla fina länkar man får i denna tråd, man inser verkligen vilken fin människa han var.
    sorgligt att han var så ensam,han försökte verkligen läka sin själ, men lyckades inte..såren från bardomen var för tuffa o även såren från alla blodsugande, anklagande männsikor.
    Tror tyvärr han tog åt sig negativ kritik o anklagelse allt för mycket och det skapade stor stress o ångest..han kunde nog inte ta imot kärlek på samma sätt, pga av sin barndom
    {#lang_emotions_heart}

tack för din musik, budskapen och alla barn som blivit hjälpta av dig, på det ena el det andra sättet, att skänka så mycket pengar till välgörenhet är stort.
    Hoppas alla i världen inser vilken otroligt god människa du var.

semester
  • beadis

droppen 1 skrev 2009-07-02 19:00:25 följande:

tack alla för alla fina länkar man får i denna tråd, man inser verkligen vilken fin människa han var. sorgligt att han var så ensam,han försökte verkligen läka sin själ, men lyckades inte..såren från bardomen var för tuffa o även såren från alla blodsugande, anklagande männsikor. Tror tyvärr han tog åt sig negativ kritik o anklagelse allt för mycket och det skapade stor stress o ångest..han kunde nog inte ta imot kärlek på samma sätt, pga av sin barndom tack för din musik, budskapen och alla barn som blivit hjälpta av dig, på det ena el det andra sättet, att skänka så mycket pengar till välgörenhet är stort. Hoppas alla i världen inser vilken otroligt god människa du var.
    Det är just därför som jag älskar den här sången...han fick aldrig vara barn

• KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-02 16:51:18 följande:
    ja, det är jättefin! Jag rekommenderar fortfarande spotify till er, där har man ALLA hans låtar, från Jackson 5 till den sista skivan Helt underbart, jag har låtit den gå från början idag...bara njutit
    Har nog de allra flesta låtarna på skivorna. Men jag ska in o kolla. Who knows, finns säkert nån jag missat
    mmm childhood..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson