• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:22:09 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:20:29 följande: En sak till vid 1:06 äre en annan låt jag skulle vilja se.. Men vet inte va den heter =(

Dokumentären var lite si o så. Allt de där har man jue sett hundra gånger om.
    Nåja. Det var trevligt att se det igen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Fast han var ju inte död i ambulansen.
    Han hamnade i koma på väg till sjukhuset och dog där tydligen. Men jag förstår vad du menar, obehagligt att se Michael Jackson ligga inför döden..

BooBoo skrev 2009-07-01 23:47:28 följande:
    Just fan. Skulle läsa aftonbladet idag. Såklart poppa bilden upp på MJ då han ligger där. AFTONBLADET!! Sen när jag går in på Youtube, på startsida, så rekomenderar dom olika videosar. Dels då han ligger död. Bilden jagar mig..
  • beadis

här visas giftemålet med MJ och Lisa-Marie Presley...hon är som en fnittrig tonåring..

• beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-02 00:06:55 följande:
    här visas giftemålet med MJ och Lisa-Marie Presley...hon är som en fnittrig tonåring..
    missade länken...får nog ta o lägga mig nu

• Pascha78
    Bevabus skrev 2009-07-01 23:53:34 följande:
    Fast han var ju inte död i ambulansen. Han hamnade i koma på väg till sjukhuset och dog där tydligen. Men jag förstår vad du menar, obehagligt att se Michael Jackson ligga inför döden..
    Ursäkta men han fick ett hjärtstopp hemma och de försökte få igång hjärtat på väg till sjukhuset utan att lyckas, han blev dödförklarad på sjukhuset men han var med all säkerhet redan död då bilden togs eftersom hjärtat stannat. Man kan inte ligga i koma om man har ett hjärtstopp.
  • Bevabus

Enligt uppgifter som man har fått så gick han in i koma, jag säger bara det dem har berättat. Och jag tycker inte att man är död så länge folk fortfarande gör hjärt-lungräddning på en.

Pascha78 skrev 2009-07-02 07:30:11 följande:
    Ursäkta men han fick ett hjärtstopp hemma och de försökte få igång hjärtat på väg till sjukhuset utan att lyckas, han blev dödförklarad på sjukhuset men han var med all säkerhet redan död då bilden togs eftersom hjärtat stannat. Man kan inte ligga i koma om man har ett hjärtstopp.
  • vinterlärka

Jag tyckte det var så sorgligt när michael sa i intevjuin i Oprah att han inte hade några vänner.

Sedan måste jag bara kommentera detta med att gå in här och skriva spydiga kommentarer. Brukar ignorera och det tänker jag fortsätta göra, men jag bara önskar att man tänkte efter lite innan man skrev. "Ska jag verkligen skriva detta inlägg, leder det till något bra?" kan vara en bra tanke. För jag förstår verkligen inte syftet med att gå in och hacka på folk och skriva om deras mentala hälsa för att de sörjer på ett visst sätt eller kommentera hur man "orkar".
    Vad är värst? Att sörja någon som har dött och skriva om det eller gå in och medvetet såra andra människor? Vad skadar mest?
    Visst, man får skriva var man vill här på FL, men jag förstår bara inte varför man går in och gnäller i en tråd som uppenbarligen är till för folk som är ledsna för att MJ är död. Som sagt, man kanske kan tänka en extra gång innan man klickar på "posta inlägget".
    Sedan tror jag ingen sörjer på ett skadligt vis och även om det vore så kan man försöka påpeka det på ett bättre sätt. Själv sörjer jag inte, men jag tycker det är ledsamt att han har gått bort och det tycker jag varje gång en människa dör för tidigt. Kan tänka på det ganska länge också, trots att det är en, för mig, okänd människa.

• vinterlärka

Jag tyckte det var så sorgligt när michael sa i intevjuin i Oprah att han inte hade några vänner.

Sedan måste jag bara kommentera detta med att gå in här och skriva spydiga kommentarer. Brukar ignorera och det tänker jag fortsätta göra, men jag bara önskar att man tänkte efter lite innan man skrev. "Ska jag verkligen skriva detta inlägg, leder det till något bra?" kan vara en bra tanke. För jag förstår verkligen inte syftet med att gå in och hacka på folk och skriva om deras mentala hälsa för att de sörjer på ett visst sätt eller kommentera hur man "orkar".
    Vad är värst? Att sörja någon som har dött och skriva om det eller gå in och medvetet såra andra människor? Vad skadar mest?
    Visst, man får skriva var man vill här på FL, men jag förstår bara inte varför man går in och gnäller i en tråd som uppenbarligen är till för folk som är ledsna för att MJ är död. Som sagt, man kanske kan tänka en extra gång innan man klickar på "posta inlägget".
    Sedan tror jag ingen sörjer på ett skadligt vis och även om det vore så kan man försöka påpeka det på ett bättre sätt. Själv sörjer jag inte, men jag tycker det är ledsamt att han har gått bort och det tycker jag varje gång en människa dör för tidigt. Kan tänka på det ganska länge också, trots att det är en, för mig, okänd människa.

• noconwood
    Bam skrev 2009-07-01 21:56:54 följande:
    Men ärligt, har ni inget bättre för er än att "sörja" en människa ni inte känner?
    vad gör du ens inne på den här tråden?
    just me
  • beadis
    Pascha78 skrev 2009-07-02 07:30:11 följande:
    fast hade han inte puls som det stod i artikeln?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson