• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Mjo har sett den där intervjun.
    En intervju med Bashir (?) så berätta han att han hade haft sex med Debbie. Trodde jag väl då aldrig att han skulle säga, hehe..
    Men Michael o Brooke tyckte jag va ett gulligt par.
    Btw sandra, såg du klippet jag skickade förut. Det var en video som du undra om

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 21:12:27 följande:
    glömde..2.41 2.57 Oooow
    Speciellt?
    Vare för att han sjöng i en hög ton på 2:41 och börja gråta på 2.57???
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 21:34:29 följande:
    Mjo har sett den där intervjun. En intervju med Bashir (?) så berätta han att han hade haft sex med Debbie. Trodde jag väl då aldrig att han skulle säga, hehe..Men Michael o Brooke tyckte jag va ett gulligt par.Btw sandra, såg du klippet jag skickade förut. Det var en video som du undra om
    nej jag har inte varit inne på hela dan.. Eftersom jag har pluggat teori och sen va jag på halkan.. Kan du länka igen??
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-02 17:47:27 följande:
    Det där var droskan som KANSKE ska föra honom till sista vilan. Pressen bara gissar nu.Och det har ju hela tiden varit så att själva begravningen ska vara stängd för familj och öppen för minnescermonin. Inge konstigt tycker jag...klart hans nära o kära ska få sin tid att ta farväl ensamma..Men jag förstod inte hur dem menade att de skulle ha nu?Sandra Örebro skrev 2009-07-02 16:15:34 följande:
    Jo jag missade att sätta dit kanske,, men lixom va jag har förstått så ska de vara med på BEGRAVNINGEN. För de har skrivit att de ska sätta upp stora skrämar för de som INTE får plats i "kyrkan" eller va de nu kommer vara. Så uppfatta jag det som..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 21:36:46 följande:

Va äre för nått jag fråga om :/ Nu hänger jag inte mä :O
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 21:36:46 följande:

Men men men.. Jag är mållös.. Hur hitta du denna video??? :O Hur visste du vilken jag menade?? :O OMG I'm speechless,(Omg va ont jag har)
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:22:09 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:20:29 följande: En sak till vid 1:06 äre en annan låt jag skulle vilja se.. Men vet inte va den heter =(
     detta
  • KikiBoo

Jag har nog sett alla videosar med Michael. Behöver bara se en bild så vet jag vilken video..

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson