• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-02 22:14:41 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-02 21:31:31 följande:
    skrattet låter så underbart...
    Ja eller hur och hans SMILE.. I'm Melting
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-02 22:05:10 följande:

denna måste ni väl alla ha sett
    Den reklamen måste väl dragit in miljarder för Pepsi tack vare MJ
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-02 22:13:38 följande:
    denna med MJ o Brittan har väl knappast nån missat..

tycker inte att Brittan kan jämföras med hans talang, inte ens på långa vägar
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-02 22:24:26 följande:
    Håller med!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • droppen 1

Tycker det är fördjävligt att han kallas pedofil han vågade inte umgås med barn som han älskade..fatta vad vi männsikor tog i från honom ...
    först utnyttjade  vuxna honom..sen vågade han inte umgås med barn, som han älskade att göra
    tacken för alla han hjälpt?...fy

stackarn.

semester
  • black dawn raise
    BooBoo skrev 2009-07-02 22:13:38 följande:
    denna med MJ o Brittan har väl knappast nån missat..
    " target="_blank">

brittan suger pung.. hon gör inte låten bra ialalfall.
    njuter av att vara trebarns-mamma
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-02 22:24:26 följande:
    Håller med.. Hon är för ojämn.. Han är en bättre artist än många, än ALLA
  • black dawn raise
    droppen 1 skrev 2009-07-02 22:40:29 följande:
    Tycker det är fördjävligt att han kallas pedofil han vågade inte umgås med barn som han älskade..fatta vad vi männsikor tog i från honom ...först utnyttjade  vuxna honom..sen vågade han inte umgås med barn, som han älskade att göra tacken för alla han hjälpt?...fy stackarn.
    det e förjävligt att folk ska bli förknippade med det.. som idag.. berättade om en pappa på dagis som är helt galen i barn.. han älwskar barn och gå och bära bebisar (han är grek och har ett annat synsätt på familj än vi).. direkt får jag frågan.. men han är inte pedofil då??  eeehhh nej han älskar barn har barn och gör allt med sina barn och andras.. skjutsar hämtar lämnar.. tröstar.. han e helt underbar och direkt blir det.. e han pedofil??  blir så arg!
    njuter av att vara trebarns-mamma
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 22:12:24 följande:
    än idag tänker jag på dangerous touren. Jag hade så velat gå . Jag var INTE för liten. PUNKT!
    Vilket år va dä?? Och hey den där Pepsi reklamen gjordes 1988 :P COOLT! Mitt år :P Vet ni vilket datum och månad den gjordes?? :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson