• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-01 23:47:28 följande:
    Just fan. Skulle läsa aftonbladet idag. Såklart poppa bilden upp på MJ då han ligger där. AFTONBLADET!! Sen när jag går in på Youtube, på startsida, så rekomenderar dom olika videosar. Dels då han ligger död. Bilden jagar mig..
    what?? HAR AFTONBLADET publicerat bilden då han låg på båren??? :O WHAT? SKämtar du med mej?
  • KikiBoo

Näääh! Jag blev riktigt överraskad. Shiiiiit!! Mittuppslaget såklart.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 21:44:38 följande:
    Jag har nog sett alla videosar med Michael. Behöver bara se en bild så vet jag vilken video..
    Då han sitter vid ett piano då? ELler är det den videon??
    Då han sitter vid pianot så ser det ut som om han är med i "In the closet"
  • Bevabus

Det här klippet gör mig asförbannad. Hur VÅGAR Bashir sitta där och snacka som att han inte gjorde nåt fel!? Hur vågar han ens UTTALA Michaels namn!!?? Han har själv sagt i intervjuer att han inte ens gillar MJ, så varför ens låtsas att han är ledsen? Åhh va jag hatar den där mannen. Han är inte ens en man, han är en liten lort, som Jonathan Lejonhjärta skulle ha sagt en falsk, elak och snobbig liten lort.

• KikiBoo

In the closet sitter han ju inte vid nåt piano. Har du inte stt videon?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke

Den där filmen som någon satte upp på hans bröllop med Lisa Marie Presley, gu han tugga ju tuggummi eller så hade han extremt tråkigt.. Och stod på tå gjorde han :/ Hmm.. Men älskar hans blickar in i kameran efter ett tag:P asg.. Har inte titta på hela eftersom jag har så ont..

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-02 20:36:33 följande:
    aha du menade det. jo då håller jag med dig. hon ska ju ha försökt försvara barnen så mkt som möjligt när de var små, hon ville väl skydda sin make från pressen. vete tusan varför...han kanske har förändrats och hon ser det. men det tvivlar jag ju starkt på :/
    man får väl hoppas det, för deras barnbarns skull att hon tar ställning för de iaf
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-02 20:55:40 följande:

Bräderna shakar på äldre dar Love this song! Love the moves!
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-02 21:03:07 följande:
    Jag älskar när han pratar om Bubbles, hur han kunde använda toaletten själv och alltid var artig när han åt middag vid bordet med sked och gaffel haha jag kan verkligen se det framför mig, va sött!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson