• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Råka skriva Överdos utan liv . Det skulle jue stå Överdos utav lim.
    Jag skriver för fort

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83

What!? Vad händer? Hade ställt Mjs underbara värld i bokhyllan, den har stått där säkert 15 min nu. Så precis för för nån min sedan brakar det till och den ramlar ner från bokhyllan och landar på golvet, den borde ha ramlat ner på skåpen som är under för den sticker ut en bit, säkert 1 dm :-O.
    Nån måste ha tagit den ur bokhyllan och kastat på golvet, förklara nån?

Hände konstiga saker här när pappa hade dött, men det var länge sen nu.....

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 12:21:46 följande:
    Ser att ni pratat om mobbing. Har oxo blivit mobbad. 1-9. När jag började gymnasiet så så slutade de. Nya klasskompisar. Gymnasiet var bästa skoltiden. Fast ändå skolkade jag mkt, hehe. Det är återträff från nian i sept. Tio år har gått. Jag tänker INTE gå. Jag klarar mig utan.Mobbing är fan hemskt. Minns att jag brukade skriva o rita om hur jag skulle ta mitt liv. Och kankse.. bara kankse jag kan sniffa massa lim. Överdos utan liv. Hel knäppt. Det har minsann satt sina spår. Kan inte säga att jag är en glad o lycklig människa fast jag har allt. Ler utåt men gråter invändigt. Blev utvald till klassens clown i gymnaiset.. Så spela kan jag Är livrädd att mina ungar ska bli mobbade.En gång när jag o ungarna gick förbi ett dagis så stod några 5åringar o hängde ut över staketet. Ville cyklade. En pojke sa nåt i stil med att kolla lilla flickan kan inte cykla utan stödhjul.  Jag blev så paff. Mobbing redan. På dagis. Jag sa iaf till pojken på skarpen. Sket totalt i om fröknarna lyssnade. Nääh fan så arg jag blev.
    Det är samma här, gumnasiet var bästa skoltiden. Även om jag var lite utanför där med. Men jag hade kompisar som jag visste att jag kuinde vara med där.

Helt sjukt att ungar börjar så tidigt
  • KikiBoo

Och.. Mobbingen igen. MJ var en tröst att lyssna på när allt var kasst. På med kassettbanden o stänga in sig på rummet. Lägga sig på sängen o blunda. Helt underbart

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 12:23:06 följande:
    Hoppas du gillar filmen MJs underbara värld har jag inte läst än. Bara tittat på alla fina bilderna.Känns som alla bilderna man hade sen liten (som försvunnit) fanns med. Jeeej
    Jag har oxå bara kikat lite på bilderna, jätte fina bilder
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 12:27:41 följande:
    Och.. Mobbingen igen. MJ var en tröst att lyssna på när allt var kasst. På med kassettbanden o stänga in sig på rummet. Lägga sig på sängen o blunda. Helt underbart
    Synd att jag hade "glömt" bort Mj då, eller ja lyssnade ju lite på dom ärvda banden runt 10-13 år. Men då förstod jag inte vad han sjöng om, lyssnade bara för att musiken var bra.
  • Rååsa Smurfen
    Angelicat skrev 2009-08-07 12:00:32 följande:
    Jag har älskat michael sen den dag jag kunde tala!..Min store bror lyssnade på honom så jag e uppvuxen med Mj min största idol jag försvarade honom alltid ingen av mina vänner gillade honom eller någon i min omgivning bara jag och min bror , när mj dog grät jag och sen började alla bry sig helt plötsligt jag hajar inte varför nu ?..ingen gillade han innan ...Han är en sann legend..Älskar Mj..R.I.P Te amo Mj..
    jag är uppvuxen med han (är 39 år ) har alltid gillat han och okså försvarat han ,lyssnade en del på hans musik på radion och tv köpte dock ingen skiva av honom ,blev väldigt illa beröd då jag såg intevjun med honom Living with Michael Jackson av Martin Bashir ,tänkte mycket på hur illa behandlad han blev av press
    Nu efter hans död har jag kännt ett stort behov att verkligen ta reda på allt om han och även verkligen lyssna på hans texter ordentligt och även köpt skivor .
    Tror att det är många som nu ångra att de inte brydde sig mer om han och hans musik när han levde .
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-07 12:29:17 följande:
    Synd att jag hade "glömt" bort Mj då, eller ja lyssnade ju lite på dom ärvda banden runt 10-13 år. Men då förstod jag inte vad han sjöng om, lyssnade bara för att musiken var bra.
    Mmmmm
    Fan.. det är som ens klippa har försvunnit.. {#lang_emotions_cry}
    Nu börjar sörjandet igen känner jag...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 12:38:55 följande:
    Mmmmm Fan.. det är som ens klippa har försvunnit.. Nu börjar sörjandet igen känner jag...
    Jag grinad en bra stund igår efter dopm där orden jag såg på Youtube. But Mj was not survive untill Juli. He died Juni 25th 2009.
    Nått sånt stod det...
    När man ser sånt så blir det värsta uppvakningen, man blir påmind att han faktikst inte finns här med oss längre .
    Känns så overkligt
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson