• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-07 11:45:53 följande:
    JA..... Idag kom Mjs underbara värld och boxen med Miss cast away. Börjar bli dags att göra en plats i bokhyllan för Mj
    vad snabbt boxen kom Jag fick okså en del MJ som jag beställ för längesedan så nu har jag nog lite dubbelt här ,synd att MJ inte går så bra på tradera nu ,tycker det går super segt Tittar nu på Michael Jackson a life som kom i dag
  • Rååsa Smurfen
    JA..... Idag kom Mjs underbara värld och boxen med Miss cast away. Börjar bli dags att göra en plats i bokhyllan för Mj
    du få ge en resention av film sen
  • mona83

Får inte beställa mer nu, har 2 räkningar till cdon som ligger nu + en som är mammas. Tur att det inte är så dyrt på cdon ändå.
    Så ikväll ska jag se Miss cast away, stod att Mj bara hade en biroll i den. Synd eftersom det är honom man vill se.
    Dom andra från boxen säljer jag nog för dom ser så dåliga ut när man kollar på fodralet

• mona83
    Har kolat igenom Mjs underbara värld, väldigt fina bilder på honom och många . Ska läsa den ikväll.
    Men jag trodde det var en bok men verkar mera vara som en minnesbilaga av något slag.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 11:53:50 följande:

du få ge en resention av film sen
    Kan jag göra, fast är ganska kass på det. ska göra mitt bästa
  • Angelicat

Jag har älskat michael sen den dag jag kunde tala!..Min store bror lyssnade på honom så jag e uppvuxen med Mj min största idol jag försvarade honom alltid ingen av mina vänner gillade honom eller någon i min omgivning bara jag och min bror , när mj dog grät jag och sen började alla bry sig helt plötsligt jag hajar inte varför nu ?..ingen gillade han innan ...Han är en sann legend..Älskar Mj..

R.I.P

Te amo Mj..

• mona83
    Angelicat skrev 2009-08-07 12:00:32 följande:
    Jag har älskat michael sen den dag jag kunde tala!..Min store bror lyssnade på honom så jag e uppvuxen med Mj min största idol jag försvarade honom alltid ingen av mina vänner gillade honom eller någon i min omgivning bara jag och min bror , när mj dog grät jag och sen började alla bry sig helt plötsligt jag hajar inte varför nu ?..ingen gillade han innan ...Han är en sann legend..Älskar Mj..R.I.P Te amo Mj..
    Kan ärligt säga att jag jag inte varit nått fan innan han dog men har hört honom men glömde bort honom nån stanns på vägen. Men efter allt jag har läst sen han dog så är jag ganska påläst nu och när nån Mj hatare säger nått som stämmer så försvarar jag honom och säger som det är, även om folk inte lyssnar.
    I mina ögon är han det snyggaste och den bästa människan som gått i ett par skor, inte många människor skulle göra så mkt för okända människor som Mj har gjort.
  • KikiBoo

Ser att ni pratat om mobbing. Har oxo blivit mobbad. 1-9. När jag började gymnasiet så så slutade de. Nya klasskompisar. Gymnasiet var bästa skoltiden. Fast ändå skolkade jag mkt, hehe. Det är återträff från nian i sept. Tio år har gått. Jag tänker INTE gå. Jag klarar mig utan.
    Mobbing är fan hemskt. Minns att jag brukade skriva o rita om hur jag skulle ta mitt liv. Och kankse.. bara kankse jag kan sniffa massa lim. Överdos utan liv. Hel knäppt.
    Det har minsann satt sina spår. Kan inte säga att jag är en glad o lycklig människa fast jag har allt. Ler utåt men gråter invändigt.
    Blev utvald till klassens clown i gymnaiset.. Så spela kan jag

Är livrädd att mina ungar ska bli mobbade.
    En gång när jag o ungarna gick förbi ett dagis så stod några 5åringar o hängde ut över staketet. Ville cyklade. En pojke sa nåt i stil med att kolla lilla flickan kan inte cykla utan stödhjul.  Jag blev så paff. Mobbing redan. På dagis. Jag sa iaf till pojken på skarpen. Sket totalt i om fröknarna lyssnade.
    Nääh fan så arg jag blev.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Hoppas du gillar filmen
    MJs underbara värld har jag inte läst än. Bara tittat på alla fina bilderna.
    Känns som alla bilderna man hade sen liten (som försvunnit) fanns med. Jeeej {#lang_emotions_laughing}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson