• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 11:12:02 följande:

tror många inte riktigt lyssna på texten ,ska erkänna att jag inte heller har gjort det innan ,utan gillat den för rythmen och melodin ,men nu när jag ser texterna på många av hans låtar så få de en mycket djupare innebörd
    Jag kan känna igen mig i ganska många av hans texter

Slog mig, hatar mig
    Du kan aldrig bryta mig
    Kommer mig, spänningen mig
    Du kan aldrig döda mig
    Judisk mig stämma mig
    Alla gör mig
    Sparka mig, JUDE mig
    Håller du inte svart eller vitt mig

google som översatt men ni fattar säkert ändå...
    Dom 2 första raderna är jag när jag gick i skolan
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 11:15:53 följande:

Michel måste ju blivet besviken ,när han får ännu en anklagelse på sig pga den sången  att vara i mot judar
    Fick han det? Vart får dom att han sjuger om Judar från?

Beat me, hate me
    You can never break me
    Will me, thrill me
    You can never kill me
    Jew me, sue me
    Everybody do me
    Kick me, kike me
    Don't you black or white me

Ända versen jag kan se nått om judar i, jew är med på 1 ställe vad jag kan se ...
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-07 11:16:06 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 11:12:02 följande: Jag kan känna igen mig i ganska många av hans texter Slog mig, hatar migDu kan aldrig bryta migKommer mig, spänningen migDu kan aldrig döda migJudisk mig stämma migAlla gör migSparka mig, JUDE migHåller du inte svart eller vitt miggoogle som översatt men ni fattar säkert ändå... Dom 2 första raderna är jag när jag gick i skolan
    stackars dig jag var okså mobbad i skolan i 7 år ,det sätter sina spår {#lang_emotions_frown}
    Och ännu en gång måste jag säga gud vilka självutlämnade texter och ändå så missförstod ända fram till hans död {#lang_emotions_cry}
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-07 11:18:03 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 11:15:53 följande: Fick han det? Vart får dom att han sjuger om Judar från? Beat me, hate meYou can never break meWill me, thrill meYou can never kill meJew me, sue meEverybody do meKick me, kike meDon't you black or white meÄnda versen jag kan se nått om judar i, jew är med på 1 ställe vad jag kan se ...
    här är en länk http://translate.google.se/translate?hl=sv&langpair=en|sv&u=http://focusedpurpose.blogspot.com/2009/07/they-dont-care-about-us.html&prev=/translate_s%3Fhl%3Dsv%26q%3Dthey%2Bdon%2527t%2Bcare%2Babout%2Bus%2B%25C3%25A4r%2Bmot%2Bjudar%26tq%3Dthey%2Bdo%2Bnot%2Bcare%2Babout%2Bus%2Bis%2Bagainst%2BJews%26sl%3Dsv%26tl%3Den  finns många fler att hitta
  • mona83

Jag var mer eller mindre mobbad sedan klass 1 upp till 9an. hade aldrig nåra riktigta vänner. Har svårt fortfarande att ta kontkat för jag tror inte att nån är intresserad av att höra på mig.

Så jag kan klart förstå varför han tyckte att piller var ett bra sätt att till. Han har aldrig haft det speciellt lätt .
    Det är ju människors fel att han är död, hade folk inte behandlat honom som en varelse som var mindre värd än en hund hade han säker inte börjat med piller och levt idag

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 11:24:38 följande:

här är en länk translate.google.se/translate&langpair=...|sv&u=focusedpurpose.blogspot.com/2009/07/t hey-dont-care-about-us.html&prev=/translate_s%3Fhl %3Dsv%26q%3Dthey%2Bdon%2527t%2Bcare%2Babout%2Bus%2 B%25C3%25A4r%2Bmot%2Bjudar%26tq%3Dthey%2Bdo%2Bnot% 2Bcare%2Babout%2Bus%2Bis%2Bagainst%2BJews%26sl%3Ds v%26tl%3Den  finns många fler att hitta
    Vilken idiot, ville skriva saker och ting till den människan .
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-07 11:25:11 följande:
    Jag var mer eller mindre mobbad sedan klass 1 upp till 9an. hade aldrig nåra riktigta vänner. Har svårt fortfarande att ta kontkat för jag tror inte att nån är intresserad av att höra på mig. Så jag kan klart förstå varför han tyckte att piller var ett bra sätt att till. Han har aldrig haft det speciellt lätt . Det är ju människors fel att han är död, hade folk inte behandlat honom som en varelse som var mindre värd än en hund hade han säker inte börjat med piller och levt idag
    ja så är det för mig ,man få svårt att tror att man själv kan vara viktig eller intressant
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 11:37:11 följande:

ja så är det för mig ,man få svårt att tror att man själv kan vara viktig eller intressant
    Precis
  • mona83

JA..... Idag kom Mjs underbara värld och boxen med Miss cast away. Börjar bli dags att göra en plats i bokhyllan för Mj

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson