mona83 skrev 2009-08-08 10:14:35 följande:
Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 01:11:46 följande: Jo det är klart. Men ser jag en sån film ska vara baserad på verklighet vill jag ju att det stämmer något så när i filmen . Inte att man hittar på för att det kanske ser bra ut i filmen....
fast vems verklighet ,vem som helst med pengar och kontakter kan göta em film Michaels liv ,vet inte om denna film är godkänd av Michael eller de runt han .
mona83 skrev 2009-08-08 10:11:58 följande:
ja det är ju klart, men verkade så konstikt att ville operera sig bara så där när han sagt att han var stolt över att vara svart. Visst hans barndom spelade nog stor roll.
Han var missnöjd med sitt useende ,kännde att han inte dög ,handlar nog inte om att inte vara stolt för att han är svart. Han gjorde många platik operationer ,fast han erkännde typ 2 st ,hans hud färg påverkades av vitiligo ,men de andra operationerna var troligen av fåfånga .
mona83 skrev 2009-08-08 10:16:21 följande:
Gör dom så made lla pedofiler, alltså fotar dom nakna eller? Hade det v arit jag så hade jag satt dit dom jävlarna efter det. Ingen ska behöva bli förnedrad på det sättet
De fotade hans könsorgan för att killen som anklagade han hade beskrivet hans könsorgan ,de hoppas att det skulle matcha så att de hade bindande bevis ,det matchade inte ...